بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

چگونه می تواند لکه آدامس را پاک کرد؟ طریقه پاک کردن لکه آدامس

یک لحظه بی توجهی می تواند منجر به چسبیدن لثه به لباس یا کفش ما شود ، در نتیجه ما تمام روز مشغول تمیز کردن آن هستیم ، برای از بین بردن لکه های لثه و کار سخت پیش رو ، تلاش زیادی لازم است. اما به طور کلی می توانید به راحتی از لکه های لثه خلاص شوید.

 

به همین دلیل ما شما را با چند روش برای کمک به از بین بردن لکه های لثه آشنا می کنیم.

– اگر آدامس به لباس شما چسبید ، لباس را درون سلفون قرار داده و برای چند ساعت در یخچال قرار دهید ، پس از آن می توانید آدامس را از روی لباس جدا کنید.

از شوهرم متنفرم، چه کنم؟

همه روابط فراز و نشیب دارند. گاهی اوقات خوشحال هستید ، و گاهی احساس بسیار ناخوشایند می کنید. هر دو حالت کاملا طبیعی است. اما اگر به جایی رسیدید که احساس کنید واقعاً از شوهرتان متنفر هستید ، پس باید کمی استراحت کنید.

 

نفرت احساس بسیار شدیدی است و وجود آن در روابط زناشویی کاملاً اشتباه است. من مشتریانی داشته ام که گفته اند از شریک زندگی خود متنفرند.

 

حال ، اگر از شخصی که به او قول داده اید در هر موقعیت زندگی متنفر شوید ، چه می کنید؟ ما در این مورد با چهار درمانگر صحبت کردیم.

 

روی چیزهایی که دوست دارید تمرکز کنید

معمولاً افراد به جای اینکه درباره احساس ناراحتی و نارضایتی خود در یک موقعیت صحبت کنند ، از کلمه “نفرت” به عنوان بیان کلی احساسات استفاده می کنند. این عبارتی است که اغلب از خستگی و خستگی یا به عنوان روشی برای افزایش وضعیت بیان می شود. برخی ممکن است واقعاً به معنای نفرت و جدایی باشد ، اما به هر حال کلمه “نفرت” یک کلمه گذشته نگر است.

 

روی چیزهایی که در مورد شریک زندگی خود دوست دارید تمرکز کنید. هیچ چیز کاملاً خوب یا کاملاً بد نیست. در نظر گرفتن نقاط قوت و مثبت همسرتان به شما این امکان را می دهد که شرایط خود را دوباره ارزیابی کنید و همه چیز را سیاه و سفید نبینید. اگر جام مهربانی او سنگین تر بود ، احساس خیلی بد و منفی می کردید.

 

سهم خود را از شرایط پیدا کنید

احساس خشم و نفرت معمولاً با قطع رابطه بیدار می شود. نه تنها بین شما و همسرتان ، بلکه بین شما و خودتان! قبل از اشاره انگشت اتهام به طرف شریک زندگی خود ، ارزیابی خود را انجام دهید. آیا در مورد مشکل با شوهرتان صحبت کرده اید؟ آیا در شرایط کاملاً بی گناه هستید؟ این س questionsالات به این معنا نیست که شما مشکل هستید ، بلکه به این معنی است که می خواهید چیز جدید و دقیقی ارائه دهید. عزت نفس شما به شما کمک می کند تا دریابید که ممکن است شما غم و نارضایتی خود را اصلاً نشنیده باشید و او نمی داند در قلب شما چه می گذرد و سکوت شما احساس غم و عصبانیت را افزایش می دهد.

از شوهرم متنفرم، چه کنم؟

اما اگر پس از بررسی خود متوجه شدید که ابراز نفرت خود بی فایده نیست ، وقت آن رسیده که صحبت های جدی تری با همسرتان انجام دهید. اگر با وجود همه تلاش های شما ، او برای بهبود اوضاع اقدامی نکرد ، نشانه این است که او تصمیم به تغییر رفتار خود نگرفته است و بهتر است با جدیت بیشتری فکر کنید که تصمیم برای طلاق یکی از راه حل هاست.

همسرم بدبین شده، چه کنم؟

ممکن است همسرتان به شما علاقه نداشته باشد یا اجازه ندهید که این رفتار ادامه پیدا کند و به یک عادت بد تبدیل شود زیرا او شما را مورد توجه قرار نمی دهد یا مدام شما را سرزنش و بازجویی می کند.

 

یکی از خوانندگان نوشت: من زندگی و همسرم را خیلی دوست دارم ، اما یک روز فقط از روی کنجکاوی به تلفن دوست پسر سابقم پاسخ دادم ، همسرم متوجه شد و از آن روز به بعد به من بسیار بدبین است. او دائماً مرا چک می کند ، با عناوین بسیار بدی خطابم می کند ، من را تحقیر می کند و … لطفا مرا راهنمایی کنید:

 

به اشتباهات خود اعتراف کنید

در برابر حساسیت شوهرتان طرف نروید ، اعتراف کنید که اشتباه کرده اید ، به دلیل وسوسه لحظه ای پایه های زندگی خود را سست کرده اید. سعی نکنید به هیچ وجه از خود دفاع کنید و گفتار و رفتار خود را کنترل کنید ، که گاهی اوقات به شدت عصبانی می شود. به عنوان مثال ، هرگز نگویید ، “من گفتم من کردم ، حالا شما چه می گویی؟”

 

برای صمیمیت قدم بردارید

ممکن است همسرتان به شما علاقه نداشته باشد یا اجازه ندهید که این رفتار ادامه پیدا کند و به یک عادت بد تبدیل شود زیرا او شما را مورد توجه قرار نمی دهد یا مدام شما را سرزنش و بازجویی می کند. بهتر است پرونده را در مورد این پرونده بررسی کنید و با تعیین محدودیت ها ، آن را بسته اعلام کنید. اگر پرونده خود را باز نگه دارید ، همسرتان هر روز بیشتر از شما متنفر خواهد شد و شما به مرور خسته می شوید و سعی می کنید جبران خسارت را به طریقی انجام دهید که شاید مناسب نباشد. به شریک زندگی خود نزدیکتر شوید گرچه ممکن است مورد استقبال خوبی قرار نگیرید ، اما تمام تلاش خود را انجام دهید تا صمیمیت خود را به شریک زندگی خود نشان دهید. به عنوان مثال به او پیام های عاشقانه بدهید ، زندگی را با او شاد کنید ، از عشق او سپاسگزار باشید و …

همسرم بدبین شده، چه کنم؟

ابراز پشیمانی

در یک محیط صمیمی ، با شوهر خود صحبت کنید یا اگر نمی توانید ، برای او نامه بنویسید و کل ماجرا را برای او بگویید ، به او بگویید چرا وسوسه شدی و چرا او به تلفن پاسخ می دهد (آنچه را که باید بگویی ، نه همه آنچه که قبلا داشته اید. و این شخص اتفاق افتاده است) ، به او بگویید که به اشتباه خود پی برده اید و برای او متاسف شده اید و اکنون آماده اید که اشتباه خود را جبران کنید زیرا او می خواهد دوباره اشتباه خود را به دست آورد / اعتماد او

روش های مدیریت استرس و اضطراب

راه های کنترل استرس و اضطراب چیست؟ برای کاهش استرس به هیچ وجه از سیگار و دارو استفاده نکنید و مراقب باشید از سوراخ به سوراخ دیگر نیفتید. به طور خلاصه ، هر آنچه احساس کنترل درونی را در ما پرورش می دهد ، به ما امکان می دهد فقط یک قربانی نباشیم و همیشه آماده مقابله با حوادث باشیم.

بنابراین ما باید یاد بگیریم که استرس را کنترل کنیم و امروز برنامه های کاهش استرس را شروع کنیم.

 

درمورد مشکلات زندگی مثبت بین باشید. آرام بلند شوید. قدم زدن. با دوستان خود صحبت کنید و تا آنجا که می توانید از نگرانی خلاص شوید. با خود صحبت کنید تا بتوانید راحتتر مشکلات را بپذیرید. یک شخصیت مقاوم در برابر استرس ایجاد کنید.

روش های مدیریت استرس و اضطراب

“با خدای خود راز و نیاز”. ادامه دهید و به او قدرتی بدهید که متعلق به خداست و همه چیز را کنترل می کند. افرادی که همیشه حمله می کنند و فشار می آورند بسیار کمتر از افراد آرام و باتقوا موفق هستند.

 

نفس عمیق بکشید و به آرامی نفس خود را بیرون دهید. این کار شما را موقتاً آرام می کند.

 

با دیگران ارتباط برقرار کنید. عدم ارتباط مناسب با دیگران ریشه بسیاری از مشکلات مانند سوund تفاهم و احساسات آزاردهنده است.

 

– ورزش. بدن سالم بهتر می تواند در مقابل تأثیرات استرس مقاومت کند. این ورزش دارای یک اثر آرام بخشی است ، که مدتی پس از پایان آن ادامه دارد. ورزش هوازی به مدت ۲۰ دقیقه ماده شیمیایی را از مغز آزاد می کند به نام اندورفین که استرس را کاهش می دهد. تمرینات کششی بی هوازی نیز آرامش بخش است زیرا باعث تنفس عمیق و حالت روحی می شود. این ورزش ها مناسب ترند: پیاده روی ، شنا ، دویدن ، دوچرخه سواری ، ورزش هایی با حرکات موزون.

چطور زندگی شادتری داشته باشیم؟

برنامه ریزی زندگی مانند تیراندازی است. شما باید مانند رابین هود هدف بگیرید و با دقت و قدرت مناسب تیر را شلیک کنید. بیایید با کمک مهندس شعبانعلی ، یک معلم و نویسنده ، اهداف هوشمندانه تری را انتخاب کنیم. این هدف لزوماً خرید خانه جدید یا اتومبیل لوکس نیست. شاید هدف شما از دست دادن وزن یا داشتن زندگی شادتر باشد.

گاهی عدم دستیابی به هدف دلیل بر تنبلی نیست

بسیاری از اهداف ما ممکن است از لیست سالهای گذشته باشد. بنابراین قبل از اینکه به سراغ اهداف جدید برویم ، بیایید تجدیدنظر کنیم که چرا به برخی از اهداف قبلی نرسیده ایم. این همیشه یکی از اولین برنامه ها برای شروع یادگیری یک زبان جدید است. به عنوان مثال ، اگر قرار است از امروز ۲۰ کلمه جدید یاد بگیرید و این کار را نکنید ، خود را سرزنش نکنید! بپذیرید که بسیاری از اوقات عدم دستیابی به اهداف به دلیل تنبلی یا سهل انگاری ما نسبت به خودمان نیست ، بلکه از همان ابتدا انتخاب هدف اشتباه بوده است. این اهداف گاهی در گوشه ذهن شما کابوسی بد به نظر می رسند و شما را آزار می دهند. همه برنامه هایی را که به آن نرسیده اید حذف نکنید و تصور کنید برخی از اهداف گذشته شما ناخواسته در جدول اهداف فعلی باقی می مانند. با ۲ مورد استثنا:

یکی اینکه سبک زندگی یا دیدگاه شما نسبت به گذشته کاملاً تغییر کرده و برخی از اهداف شما منقضی شده است. به عنوان مثال ، شما قبلاً فقط می خواستید زبان فرانسوی را یاد بگیرید ، اما اکنون اولویت های مهم دیگری دارید که فرصت یادگیری زبان جدید را ندارید.

دوم ، اهداف شما آموخته نمی شوند. چه مفهومی داره؟ یعنی اهدافی که برای شخص دیگری است و به نظر می رسد هر فرد شیک و زیبایی باید این هدف را داشته باشد! به عنوان مثال ، ورزش اگر خودتان آن را دوست دارید بسیار خوب است ، نه به این دلیل که از دوستی شنیده اید که هدف شما شده است.

هر کجا که مانع از اشتباه شویم ، فایده ای دارد

سه تا چهار مورد از لیست هدف قبلی می توانند به لیست امسال مهاجرت کنند. گاهی اوقات ما از همان ابتدا اهدافی را انتخاب می کنیم که قابل نقض باشد و احتمالاً شکست بخورد. به محض اینکه برای اولین بار از هدف خود عقب افتادیم (حتی اگر کوچک باشد) ، راه دور زدن هدف را باز می کنیم! یعنی اگر قرار است هر شب پنج کلمه انگلیسی بخوانید و اتفاقی بیفتد ، با خود خواهید گفت ، حالا و امشب این اتفاق نیفتاده است! حالا به این زمان متعهد شوید و بگویید من باید هر هفته ۳۵ کلمه جدید یاد بگیرم.

به این ترتیب می توانید هدف را خیلی سخت تر بشکنید. شما باید از ابتدای هفته ۳۵ کلمه را بخوانید. به جای اینکه بگویید من روزانه ۳۰ دقیقه پیاده روی می کنم ، این کار را هفتگی انجام دهید. بعضی اوقات امروز تصمیم می گیرید پنج کلمه زبان بخوانید و همزمان اتفاقی برای یکی از دوستانتان می افتد و نمی توانید به برنامه خود برسید. به همین دلیل است که می گویم ، این برنامه ها را هفتگی مرور کنید. هیچ کس نمی تواند از آموختن ۳۵ کلمه در هفته عذرخواهی کند.

سطح زندگی با شیوه زندگی متفاوت است

اگر جزئیات را در هدف گیری می نویسید ، مراقب باشید وضعیت را خطرناک نکنید! یعنی این جزئیات کل داستان را خراب نمی کند. البته من انکار نمی کنم که گاهی اوقات این جزئیات کمک زیادی می کند ، اما گاهی اوقات پایه ای برای تخریب برنامه های بعدی برای رسیدن به هدف شما می شود. به عنوان مثال ، در سال جدید شما می خواهید یک فیلم تماشا کنید تا فیلم را تماشا کنید تا به نگرش و فرهنگ من کمک کند.

سپس یکی از دوستانتان به شما می گوید تماشا کنید. اگر می خواهید یک فیلم تماشا کنید ، آن را به صورت حرفه ای تماشا کنید ، اتفاقی که برای من ، محمدرضا شعبانعلی افتاده است. دوستم به مدیر گفت که مدیر را ببین. همین جزئیات از کارگردانی به کارگردان دیگر برنامه من را مختل کرد. اما مثلاً اگر من هفته ای یا یک ماه پنج فیلم می نوشتم ، قابل کنترل تر بود. به همین دلیل است که بسیاری از اوقات اهداف ما بر اساس سبک زندگی نیست ، بلکه بر اساس استاندارد زندگی است.