بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

ژل ابرو چیست و روش های ساخت آن


دیزاین سه بعدی ناخن,دیزاین ژل ابرو،ژل ابرو چیست

ساخت ژل ابرو

 

ژل های براق ژل ابرو می توانند ابروها را مرتب جلوه دهند. ژل های سایه ای رنگی حتی می توانند با رنگ آمیزی براق خود و نگه داشتن مرتب ابروها جایگزین مداد ابرو و پودر شوند.

ابروها در زیبایی بسیار مهم هستند اما اغلب اوقات نادیده گرفته می شوند. ابروها به فرم گرفتن چهره شما کمک می کنند و اگر بیش از حد ضخیم، نازک، تیره و یا روشن باشند، می توانند چهره شما را تغییر دهند البته نه لزوما به طرز خوب و مطلوب. خوشبختانه، ژل های براق ژل ابرو می توانند ابروها را مرتب جلوه دهند. ژل های سایه ای رنگی حتی می توانند با رنگ آمیزی براق خود و نگه داشتن مرتب ابروها جایگزین مداد ابرو و پودر شوند.

 

مواد لازم برای تهیه ژل ابروی شفاف:

نصف قاشق ژلاتین

4قطره عصاره اسطوخودوس

¼ فنجان آب

 

ابتدا آب را به جوش آورده و در ظرفی شیشه ای ریخته و پودر ژلاتین را به آن اضافه کرده و کاملا حل کنید. مواد را به داخل ظرف ریمل با کمک قیف ریخته چند قطره روغن اسطوخودوس ریخته و 12 ساعت در دمای اتاق قرار داده تا کاملا با هم مخلوط شوند سپس استفاده کنید. 

 

دیزاین سه بعدی ناخن,دیزاین ژل ابرو،ژل ابرو چیست

ژل ابروی شفاف

 

مواد لازم برای تهیه ژل ابروی رنگی برای پرپشت شدن ابروها:

یک قاشق ژل آلوئه ورای تازه یا ژل آلوئه ورای آماده

پودر سایه به رنگ دلخواه و به مقدار دلخواه

4قطره روغن کرچک

3 قطره روغن رزماری

 

پودر سایه را به خوبی با ژل آلوئه ورا مخلوط کنید. مقدار پودر بسته به اندازه رنگ دهی دلخواه ژل ابروی مورد نیاز است. هر قدر می خواهید ژل ابرو بیشتر ابروها را پرپشت نشان دهد، مقدار بیشتری پودر سایه به آن اضافه کنید. سپس روغن کرچک و روغن رزماری که بهترین مواد برای افزایش رویش ابرو و پرپشت شدن ابروها است، به آن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. مواد را داخل ظرف ریمل قدیمی ریخته و نگه داری کنید. 

 

وسایل مورد نیاز برای درست کردن ژل ابرو

آنچه مسلم است می توان با استفاده از برخی از وسایل ساده و در دم دست ژل ابرو را تهیه کرد که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

 

ظرف خالی ریمل

کاسه ضد حرارت

نصف قاشق ژلاتین 

روغن اسطوخودوس 

نصف فنجان آب گرم 

1 قاشق چوبی 

قیف پلاستیکی

 

دیزاین سه بعدی ناخن,دیزاین ژل ابرو،ژل ابرو چیست

درست کردن ژل ابرو

 

روش دیگرساخت ژل ابرو

بدیهی است برای تهیه ژل ابرو باید در ابتدا نصف قاشق ژلاتین را در آب گرم حل کرد.

 

لازم به ذکر است که ژلاتین می تواند باعث تقویت فولیکول مو شود به گونه ای که این ماده باعث تقویت ابرو نیز خواهد شد است.

 

در مرحله بعد باید مقداری اسانس آویشن را به این محلول اضافه کرد ، سپس با استفاده از قیف کوچک مواد را در داخل تیوپ ریمل ریخت.

 

باید در نظر داشت که برای استفاده از ژل ابرو بهتر است این مخلوط چند ساعت در یخچال بماند و بعد از آن استفاده کرد.

منبع:

https://www.beytoote.com/attire/service-attire/eyebrow8-gel-make.html

همه آنچه که باید در مورد اسکراب بدانید؟


اسکراب صورت

اسکراب ها حاوی دانه های کوچکی هستند که به پوست شما حس لطافت و جوانی می بخشند‎

 

اسکراب یا همان لایه بردارها ، پوست های مرده و پینه های سخت ایجاد شده بر روی پوست را از بین می برد . همچنین اسکراب ها باعث از بین رفتن خطوط سطحی ایجاد شده بر روی پوست می شود .

معمولا پوست هایی که دارای چربی زیادی هستند دچار تجمع پوست های مرده در قسمت های صورت ، ارنج ، زانو و قوزک پا می شوند .بعد از استفاده از اسکراب ها ، جوش های سطحی پوست و پوست های مرده از بین می روند و شما احساس خنکی ، سبکی و تازگی روی پوست خود می کنید .

  

اسکراب ها برای پوست مفید هستند؟

اسکراب ها جزء آخرین ملزوماتی هستند که به مجموعه مواد آرایشی و بهداشتی بانوان راه پیدا کرده اند. خیلی ها گمان می کنند این مواد بیش از حد فانتزی اند، اما موضوع جدی تر از مسئله فانتزی بودن است، و به جوان سازی پوست مربوط می شوند.

 

شاید استفاده از اسکراب ها چندان ضروری به نظر نرسد، اما این اسکراب ها هستند که سلول های مرده را از سطح پوست جدا کرده و باعث تسریع رشد سلول های جوان می شوند. اسکراب ها حاوی دانه های کوچکی مانند دانه پودر هستند که به پوست شما حس لطافت و جوانی می بخشند. این دانه ها، سلول های مرده و پیر پوست را جدا و لایه جوان تر پوست را نمایان و جایگزین آن می کنند.

 

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که هر روز آرایش می کنید و از پنکیک و کرم پودر برای یکنواخت ساختن پوستتان استفاده می کنید، به شما توصیه می کنیم که حتماَ وجود اسکراب را در لوازم آرایشی و بهداشتی پوستتان از ضروریات بدانید.

 

شما می توانید با توجه به نوع پوست و نوع اسکراب، از آن به عنوان یک پاک کننده استفاده کنید. اسکراب را روی پوستتان بزنید و به مدت چند دقیقه به آرامی با نوک انگشت هایتان به صورت دورانی صورتتان را ماساژ دهید. اگر برای این کار وقت کافی صرف نکنید، اسکراب ها هیچ تأثیری نخواهند داشت. ممکن است احساس کنید پوستتان کمی ملتهب و قرمز شده، که این امر طبیعی است و به خاطر جدا شدن لایه و سلول های پیر روی پوستتان است. در صورتی که پوست حساس دارید می توانید بعد از استفاده از اسکراب از ماسک های احیاء کننده و مرطوب کننده برای آبرسانی به پوستتان استفاده کنید. این ماسک ها التهاب پوستتان را از بین می برد و به پوست خنکی ویژه ای می بخشد.

 

مزایای اسکراب بدن و اسکراب صورت : 

- پوست بدن را با حذف سلول‌های مرده و ظاهر کردن سلول‌های جدید، شاداب و تازه‌تر می‌کند.

- پوست را جوان‌تر نشان می‌دهد.

- رطوبت رسانی به پوست بهتر انجام می‌شود.

- محصولات برنز کننده پوست تأثیر بیشتری می‌گذارند.

 

اسکراب صورت

اسکراب ها پوست را جوان‌تر نشان می‌دهند

 

چه اسکرابی بخریم؟

گاهی برای پاک کردن منافذ پوست به خصوص منافذ عمقی آن، حاضریم یک لیف زبر را با حرکات دوار روی پوست صورتمان بکشیم و هر دردی را تحمل کنیم! اما می توان با خرید و مصرف یک اسکراب با ترکیبات ملایم و طبیعی، و بدون درد، به پاکسازی منافذ پرداخت و سلول‌های مرده و پیر را از سطح پوست جدا کرد.

 

انتخاب درست و استفاده صحیح از اسکراب برای همه نوع پوستی اعم از خشک، چرب، حساس و مختلط معجزه‌ می‌آفریند.

 

اسکراب علاوه بر پاکسازی پوست و زدودن سلول های پیر، باعث روشن شدن رنگ پوست شده و بعد از استفاده، پوست را برای جذب بهتر و بیشتر محصولات آرایشی و بهداشتی به خصوص انواع مرطوب کننده ها آماده‌ می‌کند، اما نکته قابل توجه این است که، ترکیبات همه اسکراب ها با کیفیت و عالی نیستند. بسیاری از اسکراب ها حاوی ترکیبات شیمیایی قوی می باشند که باعث ایجاد حساسیت پوستی می شوند.

 

توصیه ما به شما خرید اسکراب هایی با مشخصات ذیل است: 

- دارای پروانه بهداشت باشد.

- بسته بندی مناسب داشته، روی لیبل آن تاریخ تولید نوشته شده، و اکسپایر قابل روئیت باشد.

- دارای منشاء گیاهی طبیعی باشد.

- مواد شیمیایی در ترکیبات آن حداقل و رو به صفر باشد.

- عاری از هرگونه اسانس و عطر شیمیایی باشد.

 

آیا استفاده از اسکراب برای همه افراد مناسب می باشد؟

استفاده از این محصول در همه افراد ضروری نبوده و در افرادی که مبتلا به زگیل، آکنه التهابی، یا تبخال می باشند ممکن است سبب بروز خارش و یا سوزش شود .بنابراین توصیه می کنیم اگر سابقه ای از مشکلات پوستی دارید، با یک متخصص پوست در مورد مصرف این محصول مشورت کنید .

منبع:
https://www.beytoote.com/attire/service-attire/scrub8-peels-skin.html

تشخیص لوازم آرایشی تقلبی


لوازم آرایشی‌ تقلبی, مضرات استفاده از لوازم آرایشی تقلبی, مضرات لوازم آرایشی تقلبی

تشخیص لوازم آرایشی تقلبی

 

 یک واقعیت بزرگ و تلخ وجود دارد که برخی از محصولات تقلبی آنقدری حرفه ای ساخته می شوند که برای فهمیدن این موضوع لازم است تا اسناد کارخانه ای آنها چک شوند!! اما با این حال اصالت کلیه لوازم آرایشی که در کشور ما موجود هستند از چند طریق قابل شناسایی هستند.

واقعا چگونه می توان از اصل بودن لوازم آرایشی اطمینان حاصل کرد؟ این روزها آنقدری تقلب زیاد شده است که همه در فکر این هستیم محصولات آرایشی اصل را چگونه تشخیص بدهیم تا از این طریق آسیب های وارده به پوست را کنترل کنیم. یک واقعیت بزرگ و تلخ وجود دارد که برخی از محصولات تقلبی آنقدری حرفه ای ساخته می شوند که برای فهمیدن این موضوع لازم است تا اسناد کارخانه ای آنها چک شوند!! اما با این حال اصالت کلیه لوازم آرایشی که در کشور ما موجود هستند از چند طریق قابل شناسایی هستند.

 

1- لوازم آرایشی را از هر جایی نخرید و به تستر هایی که فروشنده ها با هزار اصرار به شما می دهند توجهی نکنید. وبسایت های فروش اینترنتی و فروشگاه های معتبر را انتخاب کنید.

 

2- در هنگام خرید به برچسب اصالت کالا توجه کافی کنند.

 

3- هر گونه تفاوت قیمت معنی داری را یک هشدار جدی تلقی کنند و از خرید کالاهایی که با نمونه های اصلی آن تفاوت قیمتی فاحش دارند خودداری کنند.

 

4- آیا شما هم عادت دارید اگر عاشق رنگ یک سایه چشمتان هستید، آن را سالها درون کشوی میز آرایشتان نگه دارید؟ ولی حتما می دانید پس از چند سال آن ماده آرایشی دیگر حالت پودری اولیه خودش را ندارد و به آسانی روی پوست شما پخش نخواهد شد. دومین نکته ای که هنگام خرید لوازم آرایش باید به آن توجه کنید تاریخ مصرف ذکر شده روی جعبه لوازم آرایشی است. به گفته محققان روسی بیش از نیمی از بانوانی که برای خرید لوازم آرایش به فروشگاه ها می روند کوچکترین توجهی به تاریخ مصرف این محصولات ندارند و به علاوه تا وقتی تمام نشود آن را دور نمی ریزند. این در حالی است که بسیاری از این محصولات ماهها نیز در فروشگاهها، گمرک و…. باقی می مانند و وقتی به فروش می رسند چیزی به پایان تاریخ مصرف شان باقی نمانده است.

 

5- محصولاتی که مجوز واردات گرفته‌اند برچسبی بر روی آنها نصب می‌شود که دارای یک کد ۱۶ رقمی است و باخراشیدن برچسب می‌توان عدد را به شماره تلفن ذکر شده بر روی برچسب پیامک کرد و از اصالت محصول اطلاع یافت.

 

6- پس از ارسال پیامک اطلاعاتی نظیر تاریخ تولید، انقضاء، نام محصول و شرکت سازنده محصول به خریدار ارائه می‌شود.

 

لوازم آرایشی‌ تقلبی, مضرات استفاده از لوازم آرایشی تقلبی, مضرات لوازم آرایشی تقلبی

تشخیص لوازم آرایشی تقلبی

 

7- توجه کنید محصولات اوریجینال هرگز بوی بد ،تند و زننده ای ندارند مگر اینکه مدتها از تاریخ مصرف آنها گذشته باشد.همچنین در نظر داشته باشید محصولات اصلی دارای بافت سبکی هستند و هرگز بر روی پوست در زمان کوتاهی حداقل ۶ ساعت تغییر رنگ نمیدهند یا به اصلاح نمی ماسند و یا محصولاتی چون ریمل ،خط چشم و سایه ها بخاطر انسجام مواد به خودی خود نمی ریزند و پخش نمیشوند.

 

8- یکی از ساده ترین روشهای تشخیص لوازم آرایش اصل از تقلبی جهت شناسایی کپی درجه سه و چهار دقت به کیفیت چاپ روی خود کالا و بسته بندی است . از آنجا که کپی کارها درجه سه و چهار امکان دسترسی به دستگاه های مدرن چاپ را ندارند نوشته ها مخصوصا اگر با فونت ریز باشد نا خوانا و غیر واضخ و یا در هم ادغام شده است در پاره ای از موارد اقدام به چاپ نوشته با فونت دیگر و بزرگتری میکنند که علاوه بر آن ممکن است دچار غلط املایی هم گردند رنگ تصاویر و پس زمینه بسته بندی اکثر مواقع تغییر کرده و از شفافیت  برخوردار نیست .

منبع:

https://www.beytoote.com/attire/service-attire/detection8-counterfeit-cosmetics.html