بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

شکل‌های مختلف ظرف اردو‌خوری

تخته پذیرایی برای اردوخوری

از تخته‌های پذیرایی از جنس بامبو برای سرو اردو استفاده می‌شود. این تخته‌ها در شکل مستطیل، قلبی و گرد موجود است. انواعی از این اردو خوری‌ها را در کالای آشپزخانه چشمگیر ببینید.


اردو خوری در دار

اردو خوری چند تکه

این اردو خوری‌ها در جنس شیشه ای، سرامیک و بامبو وجود دارند که وقتی کنار هم قرار می‌گیرند با هم یک شکل واحد مانند دایره یا گل درست می‌کنند. در بعضی انواع چند تکه، یک ظرف کوچکتر هم هست برای سس اردو استفاده می‌شود.


اردو خوری


اردو خوری شبیه قاشق

انواع فلزی و سرامیک از اردو خوری قاشقی در تصاویر زیر می‌بینید.


اردوخوری


اردو خوری سینی شیشه‌ای

یک نوع اردو خوری شیشه‌ای شبیه سینی وجود دارد. این اردو خوری‌ها بسیار شیک و جدید هستند ولی باید هنگام سرو غذا مراقب باشید که کثیف نشوند چون تمام زیبایی آنها به براق بودن و درخشندگی بستگی دارد.


اردو خوری شبیه شات

از شات‌ها و لیوان‌های کوچک هم برای سرو اردو استفاده می‌شود که در تصویر زیر می بینید.


همچنین یک نوع اردو خوری به نام شات پلیت از جنس بامبو می‌تواند انتخاب مناسب و زیبایی باشد. این محصول در کالای آشپزخانه چشمگیر موجود است.


 اردو خوری


چگونه ظرف مناسب اردو انتخاب کنیم؟

اردو خوری


برای بهترین انتخاب ظرف اردوخوری، باید ببینید اردو یا فینگر فودی که تهیه کرده‌اید از چه مواد درست شده است. اگر از انواعی هستند که در آنها از مایعات یا سس استفاده شده بهتر است، از اردو خوری سرامیکی استفاده کنید چون بعدا شستشوی انها آسان‌تر خواهد بود، همچنین اگر اردویی که تهیه کرده‌اید باید به صورت داغ یا گرم سرو شود، اردو خوری سرامیک یا چینی مناسب خواهد بود. برای انواع اردو که مایعات یا سس دارند، شات‌ها بسیار مناسب هستند چون در هنگام سرو، سس یا مایعات از آنها بیرون نمی‌ریزد.


بهترین اردو خوری



اگر بخواهید از اردو‌های استفاده کنید که خود ظرفشان خوراکی است، مانند آنهایی که تارت هستند یا مانند جامبو شلز، خوراکی می‌باشند، می‌توانید از سینی‌های مخصوص اردو استفاده کنید.


اردو خوری


اگر اردو به شکلی است که باید در کنارش سس قرار دهید، از انواع چند تکه استفاد کنید و در یکی از تکه‌ها سس بریزید. برای فینگر فود‌های مایع یا سس دار که اندازه کوچکی دارند هم می‌توانید از نوع اردو خوری قاشقی استفاده کنید.


اردو‌ها مناسب چه نوع پذیرایی هستند؟

اردو خوری


اردو ها معمولا در مهمانی‌های پر جمعیت استفاده می شوند. به این شکل پذیرایی به صورت سلف سرویس خواهد بود و چیدمان زیبای آن هم بهم نمی‌خورد. برای جشن تولد‌های کودکان می‌توانید از اردو های سالم و خوشمزه برای کودکان تهیه کرده و با شکل‌های فانتزی و عروسکی اردو، آنها را تشویق به خوردن میوه کنید.


نکاتی که هنگام خرید استند گلدان باید بدانید کدامند؟

در این قسمت از مقاله به نکات خرید این وسیله می پردازیم چراکه استند یکی از وسایل دکوراتیو خانه است که گاهی آنقدر غرق زیبایی این وسیله می شویم که یادمان می رود نکاتی فنی در این خرید استند گلدان وجود دارد که اگر به آن توجه نکنید ممکن است به زیبایی آن لطمه بزند.


مقاومت استند : با توجه به اینکه قصد خرید و جایگذاری استند دقیقا کجای خانه است باید به همان اندازه به مقاومت استند توجه کنید. مثلا اگر می خواهید برای بالکن استند بخرید باید جنس آن ضد زنگ باشد و تغییر رنگ ندهد.


حمل و جابجایی استند : باید استند شما این قابلیت را داشته باشد که به راحتی حمل شود همچنین در صورت تغییر دکوراسیون بتوان آن را جابجا کرد، استند چرخ دار مناسب این موقعیت است البته ممکن است به راحتی این نوع پیدا نشود که می توانید سفارش ساختش را بدهید.


نصب آسان استند : توجه داشته باشید مخصوصا در خرید های اینترنتی که سر هم کردن آنها راحت و جای پیچ ها تراز باشد و به خوبی جفت و بست داده شوند.


لق نبودن استند : استندی را انتخاب کنید که ایستایی محکم و تظمینی داشته باشد تا از لق شدن آن جلوگیری شود و به گلدان هایتان آسیبی نرسد.


قدرت تحمل استند : با توجه به وزن گلدان ها استندی مقاوم بخرید چراکه استفاده بیش از توان استند می تواند هم به استند و هم به گلدان ها آسیب بزند، تحمل وزن استند در مشخصات محصول ذکر می شود، ما نیز در این محصولاتی را آماده کرده ایم که این ویژگی ها را تا حد امکان پوشش می دهد.


استند گل فلزی طرح قلب


مشاهده قیمت و لیست بهترین مدل های استند گل و گلدان جهت خرید اینترنتی


چند پیشنهاد برای انتخاب و خرید بهترین استند گلدان


ما در قسمت پایانی مقاله با ذکر چندین مورد پیشنهادی به شما کمک می کنیم بلکه بتواند بهترین خرید خود را به درستی انجام دهید.


استندهای دیواری برای گلدان های کوچک زیبایی بیشتری دارند.

در خرید استند چوبی دقت کنید ضد آب باشد تا باعث خرابی آن نشود.

انتخاب استندهای نردبانی برای دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب هستند.

استندهای نردبانی و مرتفع برای گل و گیاهان با برگ های کشیده مناسب هستند.

اگر گل های شما رشد ارتفاعی شان زیاد است بهتر است استند کم ارتفاع تهیه کنید.

عرض و طول استند را متفاوت انتخاب کنید چراکه گل ها به روش های مختلفی رشد می کنند.

استفاده از استندهای آویز و دیواری برای فضاهای کوچک و منازل کم جا مناسب ترین گزینه است.

معمولا در کنار تلویزیون و مبل از استندهای پایه کوتاه با گلدان های سرامیکی که زیبایی بی نظیری دارد، استفاده می کنند.

استندهایی جود دارند که قابلیت نصب لامپ رشد را دارا هستند این ویژگی برای فضاهایی که نورگیر ندارند و نور کافی به گل ها نمی رسد مناسب است.

با توجه به تعداد گلدان هایی که دارید استند مناسبی را انتخاب کنید، استند بزرگ برای تعداد گلدان های کوچک باعث شلختگی و زشت شدن فضا می شود.


شکلات خوری

شکلات خوری گلدکیش مدل NOBLEاز چینی ساخته شده است. سطح آن گود بوده و دستگیره نیز ندارد. این شکلات خوری زیبا وزنی حدود 750 گرم دارد. 


شکلات خوری مدل T100


شکلات خوری مدل T100


 


قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید


شکلات خوری مدل T100 ساخته شده با ترکیبی از فلز و چینی بسیار شکیل و کاملا متمایز از تمام محصولات است.


ظروف چینی به دلیل شستشوی آسان از طرفداران زیادی برخوردارند، هم‌چنین این محصول می‌تواند جلوه‌ای ویژه‌ای برای دکوراسیون منزل شما به وجود بیاورد. ابعاد این شکلات خوری حدود 21 در 17 در 24 سانتیمتر بوده و وزنی معادل 1700 گرم دارد.


شکلات خوری مدل ساینا کد SS1 مجموعه 2 عددی

شکلات خوری مدل ساینا کد SS1 مجموعه 2 عددی




 قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید


شکلات خوری مدل ساینا کد SS1یک مجموعه دو عددی و زیبا است که بیشتر این ظروف جنبه تزئینی و زیبایی جهت دکوراسیون دارند.


جنس این دو عدد شکلات خوری از شیشه بوده و سطح آن نیز گود است. وزن این دو عدد شکلات خوری شیشه‌ای حدود 950 گرم است و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز ندارد.


شکلات خوری بوهمیا مدل 2020 کد 467

شکلات خوری بوهمیا مدل 2020 کد 467




 قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید


شکلات خوری کریستال بوهمیا مدل 2020 با طراحی پیچ سه بعدی و روکش طلای سفید ساخته کشور جمهوری چک است.


ابعاد این شکلات خوری 25 در 25 در 25 سانتیمتر و وزنی معادل 1700 گرم با جنسی از کریستال است. همانطور که گفته شد شکلات خوری کریستال پلاتینیوم (طلای سفید خالص) بوهمیا مدل پیچ سه بعدی نمونه بارز تلفیق هنر و مهارت وتجربه و تکنولوژی یکی از زیباترین محصولات جدید این برند مشهور است.


 شکلات خوری کد 39L

شکلات خوری کد 39




قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید 


 شکلات‌خوری که در تصویر می‌بینید آبگز طرح شیشه شکسته یا به اصطلاح خرده شیشه است. این محصول برای نگهداری شکلات و آجیل است. وزن این شکلات خوری حدود 1600 گرم بوده و جنس بدنه آن هم از فلز است.


از مزایای این شکلات خوری ثابت بودن رنگ آن و داشتن در است. به دلیل اینکه شکلات‌خوری دردار مانع از نفوذ گردوغبار و ذرات خارجی داخل آن می‌شود.


استفاده از یک شکلات‌خوری زیبا و خاص در کنار یک ست فنجان یا لیوان پذیرایی چای می‌تواند میز پذیرایی را در هر مهمانی به‌خوبی بیاراید. امروزه به علت تنوع این ظرف، انتخاب اندکی سخت‌تر شده است.


 شکلات خوری بوهمیا طرح کاپ





 قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید


شکلات خوری بوهمیا طرح کاپ با ابعاد 50 در 30 در 30 سانتی‌متر است. این شکلات خوری محصولی از جمهوری چک بوده و بسیار با کیفیت و اعلاست. این شکلات‌خوری شیک وزنی معادل 2000 گرم دارد و برای دکوراسیون منزل بسیار مناسب و لوکس است.


شکلات خوری کد HK-85

شکلات خوری  کد HK-85 main 1 3




 قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید


شکلات خوری سه طبقه از سه ظرف شیشه‌ای با ابعاد و اندازه یکسان و یک درب شیشه‌ای تشکیل شده است. شما می‌توانید با ریختن آجیل، شکلات، اسمارتیس و بقیه تنقلات در هر یک از ظرف‌های برج و گذاشتن آن‌ها بر روی یک دیگر از این محصول کاربردی و زیبا استفاده نمایید.


جنس این محصول از شیشه است و وزنی معاد ل387 گرم دارد.


مبل تختخواب شو و معرفی همه وسایل تاشو در دکوراسیون

مبل تختخواب شو چیست؟ در دکوراسیون منزل های کوچک چه وسایلی را استفاده کنیم که چند کاربرده باشند؟ چه وسایلی را بصورت تاشو می توان در منزل داشت؟ شاید این سوال و سوالات دیگر، مواردی باشد که همواره ذهن ما را به خود مشغول کرده باشد. جواب این سوال سادست، بله. مثلا مبل های تختخواب شو نسل جدید کاناپه های راحتی هستند که این امکان را فراهم میکنند که بتوان به عنوان تخت هم از آن ها استفاده کرد. مبل‌های تختخواب شو و یا تخت خواب‌هایی که تا می‌شوند، هر دو برای خانه‌های کوچک بسیار کاربردی هستند. اما شاید سوالی که در این رابطه بوجود آید این است که این دو مورد چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ در این مطلب به این سوال و سوالات دیگر بالا، پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.


حتما تا به حال در منزلتان با مشکل کمبود جا مواجه شده‌اید. این مشکل خصوصا برای خانه‌هایی با متراژ پایین بسیار پیش می‌آید. داشتن یک اتاق خواب کوچک که نتوانید هم تختخواب و هم وسایل دیگر را در آن جای دهید، یا عدم داشتن اتاق مهمان برای خانواده‌هایی که بیشتر اوقات یک مهمان دارند که شب را در خانه آن‌ها می‌گذراند، می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد. به خصوص امروزه که متراژ خانه‌ها روز به روز کوچک و کوچک‌تر می‌شود، این مشکل بیش از پیش محسوس و قابل درک است.


گاهی نیز دانشجویان مجبور به اجاره سوییت‌هایی می‌شوند که تنها یک اتاق دارد و باید به طور همزمان از آن به عنوان اتاق نشیمن، اتاق مطالعه و اتاق خواب استفاده کنند. البته این مشکلات ابدا غیرقابل حل نیست و پیشنهاد ما برای افرادی با چنین مشکلاتی، مبل تختخواب شو و یا تخت تا شو است. ولی پیش از هر چیز باید به این نکته بپردازیم که ویژگی‌های این دو مدل مبلمان و در واقع تفاوت مبل تخت خواب شو با تختخواب تاشو در چیست.


مبل تختخواب شو با تخت تاشو چه تفاوتی دارد؟

تفاوت مبل تختخواب شو با تخت تاشو کاملا مشخص است. ولی برای اینکه این دو را کاملا از هم متمایز کنیم به شرح مفصل ویژگی‌های این دو نوع مبلمان می‌پردازی


مبل تختخواب شو

مبل تختخوابشو دونفره دستی

مبل تختخوابشو دونفره دستی



همانطور که از نامش پیداست، مبل تختخواب شو به مبلی می‌گویند که هم مبل است و هم تختخواب. اینکه این مبلمان اول مبل باشد یا تختخواب، به کارایی مبلمان و هدف شما از استفاده از چنین مبلمانی بستگی دارد.


بیشترین موارد استفاده از این نوع مبلمان، در خانه‌هایی است که اتاق میهمان ندارند. گاهی مهمانی ممکن است شب را در خانه شما بگذراند و نیاز به یک یا چند تخت اضافی داشته باشید. یا ممکن است دانشجو باشید و در سوییت کوچکی زندگی کنید که تنها یک اتاق دارد و شما مجبور باشید از آن یک اتاق به عنوان اتاق نشمین، اتاق خواب و اتاق کار یا مطالعه استفاده کنید. مبل تختخواب شو یکی از بهترین گزینه‌ها برای حل چنین مساله‌هایی است.




مبل سکشنال تخت خواب شو

مبل سکشنال و چند تکه تختخواب شو

مبل سکشنال و چند تکه تختخواب شو



در این مدل مبل ال تختخواب شو می‌بینید که پشتی‌های مبل به سمت عقب تا می‌شوند و کاملا می‌خوابند. این مبل سکشنال فضای کافی برای خوابیدن دو نفر را به راحتی فراهم کرده است. به علاوه خود مبل بسیار شیک و زیباست و برای دکوراسیون مدرن مناسب است.




مدل‌های دیگری از مبل سکشنال تختخواب شو نیز در بازار وجود دارند که مطمئنا از آن‌ها استقبال خواهید کرد. چند نمونه را در زیر برای شما نمایش می‌دهیم.


مبل تختخواب شو با کمک پاف

مبل تختخواب شو با کمک پاف



این مبل ال یا سکشنال، بوسیله پاف وسط به یکی تخت تبدیل می‌شود و وقتی پاف را از آن جدا کنید، دوباره به شکل مبل در می‌آید.


مبل تختخواب شو سکشنال مربعی

مبل تختخواب شو سکشنال مربعی



این مبل سکشنال مربعی نیز، بوسیله چهار پاف کوچک در وسط آن تبدیل به یک تختخواب دنج دو نفره شده است. اگر پاف‌های را از وسط مبل بردارید، باز هم یک مکان دنج و صمیمی برای دور هم جمع شدن خواهید داشت. پافی که می‌توان هم پاف سرویس خواب دانست و هم پاف مبل.


مبل تختخواب شو تاشو

مبل تختخواب شو تاشو



تخت این مبل ال تا می‌شود و دوباره به مبل تبدیل می‌شود. این نوع مبل ال تختخواب شو فضای کافی برای خوابیدن  و استراحت کردن یک زوج را فراهم می‌کند.


مبل دو نفره تختخواب شو

مبل دو نفره تختخواب شو

مبل دو نفره تختخواب شو

مبل‌های دونفره زیادی وجود دارند که قابلیت تبدیل شدن به تختخواب را دارند. نمونه‌هایی که در بالا نشان داده شده است، به صورت تختخواب کشویی هستند. از کوسن مبل نیز به عنوان بالش در آن‌ها استفاده شده است. مبل دونفره، فضای کافی برای تبدیل شدن به یک تخت دونفره را دارد.


 مبل دونفره تختخوابشو

مبل دونفره تختخوابشو



این مدل مبل دونفره، ساده و جمع و جور است و به راحتی به تختخواب تبدیل می‌شود. تنها کافی است که پشتی‌های آن را بخوابانید و بعد راحت رویش لم بدهید.


فروش جاشمعی های زیبا

اگر قصد خرید جاشمعی های زیبا و فانتزی را دارید پیشنهاد می کنم ابتدا این راهنمای خرید جا شمعی را مطالعه نمایید و بعد اقدام به خرید نمایید تا خرید شما مقرون بصرفه و هوشمندانه باشد.

مدیر سایتنوامبر 15, 20200 خواندن این مطلب 10 دقیقه زمان میبرد

فروش جا شمعی های زیبا راهنمای خرید جا شمعی

جا شمعی ها از قدیم تا به الان یکی از ابزار های مورد نیاز و ضروری برای هر خانه و خانواده ای است زیرا با استفاده از جاشمعی ها می توانید در روز های تاریک روشنایی، بسیار آرامی را به خانه خود بیاورد، ما در این پست “فروش جاشمعی های زیبا” برای شما بهترین و زیبا ترین مدل های جا شمعی را آماده کرده ایم.


آیا می دانید که استفاده از جا شمعی ها و شمع می تواند شما را در هنگام عصبانیت آرام کند؟ بله واقعا امکان پذیر است، آتش یکی از عناصر چهار گانه طبیعت است و هنگام عصبانیت، شما می توانید شمعی را روشن و در جا شمعی قرار داده و محیط خانه را تاریک کنید قطعا با نگاه کردن به نور آرام شمع آرامش را حس خواهید کرد.


به طور کلی علاوه بر زیبایی و جذابیت داشتن جا شمعی ها برای تکمیل کردن جهیزیه عروس استفاده می شود و البته موارد کاربرد جا شمعی ها زیاد است که در ادامه بیشر با این قضیه آشنا خواهیم شد، با هلورین همراه باشید.


جا شمعی چه کاربردی دارد؟

راهنمای خرید جا شمعی - کاربرد جا شمعی

جا شمعی چیست و چه کاربردی دارد؟

در حقیقت جا شمعی ها کاربرد های متفاوتی دارد که هر کسی از آن به نوعی استفاده می کند برای مثال می توان از جا شمعی برای تامین روشنایی، برای ایجاد فضای فانتزی و عاشقانه، آرامش، زیبایی فضای خانه، تکمیل حهیزیه عروس و… استفاده کرد.


اما نوع استفاده از جاشمعی ها مهم نیست مهم خریدی به صرفه و هومشندانه است که در این پست “فروش جاشمعی های زیبا” به شما راهنمای خریدی کامل را ارائه می دهیم تا خریدتان عالی باشد.


انواع جا شمعی ها

جا شمعی ها در ابعاد و انواع گوناگونی تولید و عرضه می شوند اما خرید و استفاده از هر کدام بستگی به نیاز و شناخت شما از مدل های آن است، در این قسمت از راهنمای خرید جاشمعی به شما انواع مدل ها را معرفی خواهیم کرد.


نوشته های مشابه

تصویر از خرید نظم دهنده یخچال و کابینت + 21 مدل برتر، ارزان + قیمت رزو

خرید نظم دهنده یخچال و کابینت + 21 مدل برتر، ارزان + قیمت رزو

18 ساعت پیش

مشاهده قیمت و خرید جا شمعی های ریبا


جاشمعی ها از نظر جنس

1 – جاشمعی های افقی چوبی

همانطور که گفتیم جا شمعی ها در مدل های گوناگونی ساخته شده اند اما مدل افقی چوبی کم تر مورد توجه قرار گرفته است والبته این مدل ها زیبا و کاربردی می باشند ولی اکثر افراد از وجود چنین جا شمعی هایی بی خبر هستند.


2 – جا شمعی های فلزی

اگر قصد خرید جاشمعی بسیار مقاوم و با دوام را دارید، مدل های فلزی بسیار ایده ال هستند زیرا از کیفیت و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند. این محصولات به دلیل کیفیت ساخت بالا و مقاومت عالی  می توانند سالیان سال با شما در تاریکی و حس عشقتان شریک باشند.


3 – جاشمعی فانتزی

جا شمعی های فانتزی برای زیبایی فضا و دکوراسون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند و قطعا با داشتن این جا شمعی ها می توانید فضایی زیبا و ایده الی را طراحی نمایید.


جا شمعی های فانتزی در شکل و ابعاد گوناگون و جذابی مانند مجسمه فرشته، خرگوش، اژدها، عروسک و… ساخته و عرضه می شوند و شما باید بر اساس علایق خود اقدام به خرید این مدل ها نمایید.


دیگران هم این محصولات را پسندیده اند


جا شمعی ها از نظر نوع

1 – جا شمعی های پایه دار

این مدل از جا شمعی ها از رایج ترین نوع جا شمعی ها محسوب می شوند و بسیار زیبا و با کیفیت هستند. البته این مدل ها بر آن دسته از افرادی که به نور مستقیم حساس هستند توصیه می شود زیرا شمع در ارتفاع قرار دارد و نور مستقیم به چشم ها برخورد نمی کند.


2 – جا شمعی های دیواری

اگر دنبال انرژی مثبت، حس آرامش و زیبایی محض هستنید پیشنهاد می کنم از این جا شمعی های دیواری استفاده نمایید زیرا در زیبایی خانه و ایجاد حس آرامش بسیار ایده ال عمل می کنند. این پست “فروش جاشمعی های زیبا” به شما خرید این مدل ها پیشنهاد می دهد زیرا کیفیت و زیبایی خاصی دارند.


پیشنهاد مطالعه برای شما: ما در پست خرید جعبه پذیرایی بهترین و با کیفیت ترین جعبه پذیرایی های سال را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را هم مورد بررسی قرار دهید.


3 – جا شمعی های سنگی

یکی از جذاب ترین نوع از جا شمعی ها، جا شمعی سنگی می باشد در واقع شما می توانید برای ایجاد فضای عاشقانه از این مدل ها استفاده کنید.(شما با این مدل ها می توانید همزمان سنگ و آتش را داشته باشید که هر دو نماد طبیعت هستند)


4 – جاشمعی های دکوری

این جا شمعی ها بیشتر برای زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند و البته برای هدیه دادن به دوستان نیز توصیه می شود.(نکته این مدل از جا شمعی ها دارای انرژی مثبت بالایی هستند)


بهترین و زیبا ترین جا مشمعی های سال را اینجا ببینید


راهنمای خرید جاشمعی

در این بخش از پست “فروش جاشمعی های زیبا” شش فاکتور مهم و کاربردی را به شما معرفی کرده ایم که با دانستن این نکته ها می توانید خرید عالی را تجربه کنید.


بیشتر بخوانید: ما در پست جعبه کادو شیک بهترین و زیبا ترین جعبه کادو های موجود را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را هم مورد بررسی قرار دهید.


فاکتور اول – انتخاب نوع محصول

برای انتخاب نوع محصول شما باید فاکتور های زیادی را در نظر بگیرید برای مثال جا شمعی های فلزی از مقاومت بالایی برخوردار هستند ولی جا شمعی های چوبی زیبایی ویژه ای را به منزل شما می دهند و با اکثر طراحی ها سازگاری دارند.


فاکتور دوم – وزن جا شمعی

میزان سنگینی و سبکی جا شمعی بستگی به جنس جا شمعی، زیورالات روی آن و… دارد، اما توجه کنید که وزن جا شمعی نمی تواند معیار خیلی مهمی باشد زیرا هر روز شما از جا شمعی ها استفاده نمی کنید.


فاکتور سوم –  جنس جا شمعی ها

قطعا جنس جا شمعی از اهیمت بالایی برخوردار است پس به جنس آن توجه کنید که محکم، سبک و در مقابل رطوبت مقاومت داشته باشد. در حال حاضر برای ساخت جا شمعی ها از سرامیک، چوب، فلز، الومینیوم، شیشه و… استفاده می کنند که اکثرا کیفیت عالی و طراحی زیبایی دارند.


فاکتور چهارم – رنگ و طراحی

چهارمین فاکتور سبک طراحی و رنگ جا شمعی می باشد که می تواند بسیار مهم باشد، سعی کنید محصولی را خریداری نمایید که سبک طراحی و رنگ آن با دیگر اجزای دکوراتیو خانه همخانی داشته باشد. پیشنهاد این پست “فروش جاشمعی های زیبا” به شما خرید جا شمعی های چوبی است زیرا چوب با اکثر دکوراسیون ها سازگاری دارد.


فاکتور پنجم – میزان روشنایی

شمعدانی ها با دو حالت تولید روشنایی می کنند یکی برق و دیگیری شمع، پس اگر شما دنبال نور بالا هستید از مدل برقی استفاده کنید. البته شما سعی کنید که از مدل برقی آن استفاده نکنید زیرا اگر برق نباشد انگاه جا شمعی بدونه استفاده می ماند.


فاکتور ششم – ظرفیت نگهداری شمع

یکی دیگر از فاکتور های مهم برای خرید جا شمعی ها ظرفیت نگهداری شمع می باشد، البته این فاکتور بستگی به علایق شما دارد و ما باید بر اساس نیاز خود اقدام به خرید نمایید.(برخی از مدل ها ظرفیت 6 شمع را دارند و برخی دیگر فقط یک شمع را نگه می دارد)


در انتهای این پست “فروش جاشمعی های زیبا” برای شما 28 جا شمعی عالی و با کیفیت را برایتان آماده کرده ایم پس اگر قصد خرید دارید می توانید این محصولات را هم بررسی نمایید.


بیشتر بخوانید: صندلی های راک علاوه بر اینکه بسیار زیبا هستند و می توانند در چیدمان خانه شما نقش بسیار مناسبی را ایفا کنند، در ایجاد آرامش برای شما هم بسیار تاثیر گذار هستند و پیشنهاد می کنم پست صندلی راک مدرن را مطالعه کنید.