بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

مبل تختخواب شو و معرفی همه وسایل تاشو در دکوراسیون

مبل تختخواب شو چیست؟ در دکوراسیون منزل های کوچک چه وسایلی را استفاده کنیم که چند کاربرده باشند؟ چه وسایلی را بصورت تاشو می توان در منزل داشت؟ شاید این سوال و سوالات دیگر، مواردی باشد که همواره ذهن ما را به خود مشغول کرده باشد. جواب این سوال سادست، بله. مثلا مبل های تختخواب شو نسل جدید کاناپه های راحتی هستند که این امکان را فراهم میکنند که بتوان به عنوان تخت هم از آن ها استفاده کرد. مبل‌های تختخواب شو و یا تخت خواب‌هایی که تا می‌شوند، هر دو برای خانه‌های کوچک بسیار کاربردی هستند. اما شاید سوالی که در این رابطه بوجود آید این است که این دو مورد چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ در این مطلب به این سوال و سوالات دیگر بالا، پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.


حتما تا به حال در منزلتان با مشکل کمبود جا مواجه شده‌اید. این مشکل خصوصا برای خانه‌هایی با متراژ پایین بسیار پیش می‌آید. داشتن یک اتاق خواب کوچک که نتوانید هم تختخواب و هم وسایل دیگر را در آن جای دهید، یا عدم داشتن اتاق مهمان برای خانواده‌هایی که بیشتر اوقات یک مهمان دارند که شب را در خانه آن‌ها می‌گذراند، می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد. به خصوص امروزه که متراژ خانه‌ها روز به روز کوچک و کوچک‌تر می‌شود، این مشکل بیش از پیش محسوس و قابل درک است.


گاهی نیز دانشجویان مجبور به اجاره سوییت‌هایی می‌شوند که تنها یک اتاق دارد و باید به طور همزمان از آن به عنوان اتاق نشیمن، اتاق مطالعه و اتاق خواب استفاده کنند. البته این مشکلات ابدا غیرقابل حل نیست و پیشنهاد ما برای افرادی با چنین مشکلاتی، مبل تختخواب شو و یا تخت تا شو است. ولی پیش از هر چیز باید به این نکته بپردازیم که ویژگی‌های این دو مدل مبلمان و در واقع تفاوت مبل تخت خواب شو با تختخواب تاشو در چیست.


مبل تختخواب شو با تخت تاشو چه تفاوتی دارد؟

تفاوت مبل تختخواب شو با تخت تاشو کاملا مشخص است. ولی برای اینکه این دو را کاملا از هم متمایز کنیم به شرح مفصل ویژگی‌های این دو نوع مبلمان می‌پردازی


مبل تختخواب شو

مبل تختخوابشو دونفره دستی

مبل تختخوابشو دونفره دستی



همانطور که از نامش پیداست، مبل تختخواب شو به مبلی می‌گویند که هم مبل است و هم تختخواب. اینکه این مبلمان اول مبل باشد یا تختخواب، به کارایی مبلمان و هدف شما از استفاده از چنین مبلمانی بستگی دارد.


بیشترین موارد استفاده از این نوع مبلمان، در خانه‌هایی است که اتاق میهمان ندارند. گاهی مهمانی ممکن است شب را در خانه شما بگذراند و نیاز به یک یا چند تخت اضافی داشته باشید. یا ممکن است دانشجو باشید و در سوییت کوچکی زندگی کنید که تنها یک اتاق دارد و شما مجبور باشید از آن یک اتاق به عنوان اتاق نشمین، اتاق خواب و اتاق کار یا مطالعه استفاده کنید. مبل تختخواب شو یکی از بهترین گزینه‌ها برای حل چنین مساله‌هایی است.




مبل سکشنال تخت خواب شو

مبل سکشنال و چند تکه تختخواب شو

مبل سکشنال و چند تکه تختخواب شو



در این مدل مبل ال تختخواب شو می‌بینید که پشتی‌های مبل به سمت عقب تا می‌شوند و کاملا می‌خوابند. این مبل سکشنال فضای کافی برای خوابیدن دو نفر را به راحتی فراهم کرده است. به علاوه خود مبل بسیار شیک و زیباست و برای دکوراسیون مدرن مناسب است.




مدل‌های دیگری از مبل سکشنال تختخواب شو نیز در بازار وجود دارند که مطمئنا از آن‌ها استقبال خواهید کرد. چند نمونه را در زیر برای شما نمایش می‌دهیم.


مبل تختخواب شو با کمک پاف

مبل تختخواب شو با کمک پاف



این مبل ال یا سکشنال، بوسیله پاف وسط به یکی تخت تبدیل می‌شود و وقتی پاف را از آن جدا کنید، دوباره به شکل مبل در می‌آید.


مبل تختخواب شو سکشنال مربعی

مبل تختخواب شو سکشنال مربعی



این مبل سکشنال مربعی نیز، بوسیله چهار پاف کوچک در وسط آن تبدیل به یک تختخواب دنج دو نفره شده است. اگر پاف‌های را از وسط مبل بردارید، باز هم یک مکان دنج و صمیمی برای دور هم جمع شدن خواهید داشت. پافی که می‌توان هم پاف سرویس خواب دانست و هم پاف مبل.


مبل تختخواب شو تاشو

مبل تختخواب شو تاشو



تخت این مبل ال تا می‌شود و دوباره به مبل تبدیل می‌شود. این نوع مبل ال تختخواب شو فضای کافی برای خوابیدن  و استراحت کردن یک زوج را فراهم می‌کند.


مبل دو نفره تختخواب شو

مبل دو نفره تختخواب شو

مبل دو نفره تختخواب شو

مبل‌های دونفره زیادی وجود دارند که قابلیت تبدیل شدن به تختخواب را دارند. نمونه‌هایی که در بالا نشان داده شده است، به صورت تختخواب کشویی هستند. از کوسن مبل نیز به عنوان بالش در آن‌ها استفاده شده است. مبل دونفره، فضای کافی برای تبدیل شدن به یک تخت دونفره را دارد.


 مبل دونفره تختخوابشو

مبل دونفره تختخوابشو



این مدل مبل دونفره، ساده و جمع و جور است و به راحتی به تختخواب تبدیل می‌شود. تنها کافی است که پشتی‌های آن را بخوابانید و بعد راحت رویش لم بدهید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد