بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

محبوب‌ترین و بهترین مارک سشوار چرخشی موجود در بازار

همه‌ی خانم‌ها دوست دارند زیبا به‌نظر برسند. موهای خوش‌حالت نه‌تنها به شما حس زیبایی و اعتمادبه‌نفس می‌دهند، بلکه باعث می‌شود دیگران هم از دیدن شما حس خوبی پیدا کنند. محصولات زیبایی زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانید برای داشتن موهایی سالم و زیبا از آن‌ها استفاده کنید. پس چه چیزی بهتر از این‌که این موهای زیبا و شاداب را با خرید بهترین سشوار چرخشی خوش‌حالت‌تر کنید؟ سشوار چرخشی بابلیس اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و می‌خواهید یک سشوار چرخشی خوب بخرید معلوم است به زیبایی موهای خود اهمیت می‌دهید. اما شاید انتخاب از میان برندها و مدل‌های مختلف برایتان کمی سخت باشد. اصلا جای نگرانی نیست؛ زیرا ما یک راهنمای کامل از خرید این محصول برای شما آماده کردیم. همچنین ۱۰ نمونه از بهترین سشوارهای چرخشی بازار را به همراه ویژگی‌هایشان برایتان قرار داده‌ایم. به این ترتیب می‌توانید محصول ایده‌آل خود را خریداری کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.


پیشنهاد ویژه

سشوار چرخشی بابلیس مدل 2736E

سشوار چرخشی بابلیس مدل 2736E

مشخصات محصول


نوع مصرف: خانگی، نیمه ‌حرفه‌ای

نوع موتور: AC

توان: ۱۰۰۰ وات

 نقاط قوت

سبک

کیفیت ساخت خوب

رنگبندی زیبا

قدرت مناسب

کاربری آسان

 نقاط ضعف

قیمت نسبتا بالا

اولین محصولی که به شما معرفی می‌کنیم از برند محبوب بابیلیس است. سشوار چرخشی بابیلیس مدل E2736 یکی از محصولات خوب و پرطرفدار بازار است. این سشوار از انواع خانگی و نیمه‌ حرفه‌ای است و با توان ۱۰۰۰ وات کار می‌کند.


این محصول دارای طراحی و رنگ‌بندی زیبایی است و در رنگ‌های بنفش تیره، بنفش و ارغوانی عرضه می‌شود. این محصول سری‌های مختلفی دارد که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. از برس گرد ۵۰ میلی‌متری و برس ۲۰ میلی‌متری برای حجم دادن و حالت دادن به مو استفاده کنید. سری‌های دندانه‌دار را می‌توانید برای صاف کردن و خشک کردن مو استفاده کنید.


برس ۵۰ میلی‌متری این سشوار و سری دندانه‌دار از جنس سرامیک و در برابر حرارت مقاوم هستند. جنس سرامیک باعث می‌شود حرارت به‌صورت یکنواخت در همه‌ی قسمت‌های سشوار پخش شود.


یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این محصول سبک بودن آن است؛ بنابراین هنگام استفاده دستانتان خسته نمی‌شود. تکنولوژی یون‌ساز این دستگاه باعث می‌شود چربی داخل موهای شما حفظ شود و از آسیب  به آن‌ها جلوگیری می‌کند. به‌علاوه، باعث نرمی، لطافت و درخشندگی موها می‌شود.


سشوار چرخشی سایونا مدل SHB-9127

سشوار چرخشی سایونا مدل SHB-9127

مشخصات محصول


نوع مصرف: خانگی، نیمه‌حرفه‌ای

توان: ۸۰۰ وات

 نقاط قوت

رنگبندی زیبا

قیمت مناسب

گرمای متعادل

کیفیت ساخت خوب

 نقاط ضعف

وزن نسبتا بالا

یکی دیگر از محصولاتی که می‌توانید برای صاف کردن موها یا حالت دادن به آن‌ها از آن استفاده کنید، سشوار چرخشی سایونا مدل SHB-9127 است. این محصول از انواع خانگی و نیمه حرفه‌ای است و با توان ۸۰۰ وات کار می‌کند.


این سشوار دارای دو سری مختلف برای حالت‌دار کردن مو است. از این سری‌ها می‌توانید برای ایجاد فرهای درشت و ریز هم استفاده کنید. دکمه‌ی خاموش و روشن کردن دستگاه روی بدنه‌ی آن قرار دارد. به‌علاوه، می‌توانید حرکت سری را با دکمه‌هایی که روی دستگاه قرار دارد هم مشخص کنید.


به کمک این دکمه سری سشوار در دو جهت راست و چپ حرکت می‌کند و شما می‌توانید موهای خود را در دو جهت حالت‌دار کنید. این محصول همچنین دارای قابلیت باد سرد است. باد سرد سشوار نقش مهمی در تثبیت حالت مو دارد. این دستگاه را می‌توانید در سه رنگ صورتی روشن، صورتی و چند رنگ خریداری کنید.


سشوار چرخشی وربنا مدل VR-9915

سشوار چرخشی وربنا مدل VR-9915

مشخصات محصول


نوع مصرف: خانگی، نیمه‌حرفه‌ای، حرفه‌ای

نوع موتور: AC

توان: ۱۰۰۰ وات

 نقاط قوت

طراحی زیبا

کیفیت خوب

گرمای مناسب

 نقاط ضعف

قیمت نسبتا بالا

سشوار چرخشی وربنا مدل VR-9915 یکی دیگر از محصولات خوب بازار است که می‌توانید برای داشتن موهای خوش‌حالت آن را خریداری کنید. این سشوار از نوع خانگی، نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای است. این محصول با توان ۱۰۰۰ وات کار می‌کند و مجهز به موتور AC است که موتوری قدرتمند به شمار می‌رود.


دیگر از ویژگی‌های خوب این محصول وجود فناوری یون‌ساز است. این سیستم با خرد کردن مولکول‌های ریز آب باعث می‌شود موهای شما زودتر خشک شوند. به‌علاوه، موهای شما را درخشان‌تر و لطیف‌تر می‌سازد.


این دستگاه دارای سه حالت سرد، ملایم و گرم است. برس‌های آن در دو جهت گردش می‌کنند. برس‌های چرخشی این محصول دارای قطر ۴۰ و ۵۰ میلی‌متر هستند. این سشوار را می‌توانید در رنگ نقره‌ای خریداری کنید.


سشوار برس دار چرخشی بابیلیس مدل 2736SDE


مشخصات محصول


نوع مصرف: نیمه‌ حرفه‌ای، خانگی، سفری

نوع موتور: DC

توان: ۱۰۰۰ وات

 نقاط قوت

رنگبندی زیبا

کیفیت ساخت خوب

طراحی زیبا

 نقاط ضعف

قیمت نسبتا بالا

در این قسمت باز هم محصولی پرطرفدار از برند معروف بابلیس را به شما معرفی می‌کنیم. سشوار برس دار چرخشی بابیلیس مدل 2736SDE از انواع سشوارهای خانگی، نیمه حرفه‌ای و سفری است.


این محصول مجهز به موتور DC است و با توان ۱۰۰۰ وات کار می‌کند. این محصول را می‌توانید در رنگ‌های بنفش و بنفش تیره خریداری کنید. حالت باد سرد، تقویت‌کننده توربو و فیلتر هوای جداشدنی از جمله ویژگی‌های این دستگاه هستند.


یکی از ویژگی‌های خوب این سشوار قابلیت یون‌ساز است. این فناوری علاوه‌بر کاهش مدت زمان خشک شدن موهای شما آن‌ها را بسیار لطیف، خوش‌حالت و براق می‌سازد. این محصول به همراه چهار سری و کیف مخصوص عرضه می‌شود.


سشوار برس دار چرخشی پروسنس مدل 2710

سشوار برس دار چرخشی پروسنس مدل 2710

مشخصات محصول


نوع مصرف: خانگی، حرفه‌ای

نوع موتور: AC

توان: ۱۰۰۰ وات

 نقاط قوت

قیمت مناسب

کیفیت مطلوب

گرمایش مناسب

سشوار برس دار چرخشی پروسنس مدل 2710 از دیگر محصولات خوب بازار است که می‌توانید برای مصارف خانگی و حرفه‌ای خریداری کنید. این محصول در رنگ مشکی عرضه می‌شود و طراحی زیبایی دارد.


این دستگاه مجهز به موتور AC است که موتوری قدرتمند برای سشوار به‌شمار می‌رود. از ویژگی‌های خوب این محصول می‌توان به فناوری تولید یون اشاره کرد. بنابراین نه‌تنها به کمک این سشوار می‌توانید موهای خود را خشک و صاف کنید، بلکه در مدت زمان کمتری می‌توانید این کار را انجام دهید.


به‌علاوه پس از استفاده از این محصول موهای درخشان، لطیف و خوش‌حالت خواهید داشت. این دستگاه دارای سه برس گرد است؛ برس ۵۰ میلی‌متری برای خشک کردن، برس ۴۰ میلی‌متری برای صاف کردن و برس ۳۰ میلی‌متری برای حالت دادن مو استفاده می‌شود.


جنس لوله‌های برس‌های چرخشی سشوار از سرامیک هستند و حرارت را به صورت یکسان پخش می‌کنند.


سشوار چرخشی بابیلیس مدل AS250E

سشوار چرخشی بابیلیس مدل AS250E

مشخصات محصول


نوع مصرف: خانگی

نوع موتور: DC

توان: ۱۰۰۰ وات

 نقاط قوت

طراحی زیبا

کیفیت خوب

گرمایش مناسب

 نقاط ضعف

قیمت بالا

سشوار چرخشی بابیلیس مدل AS250E از انواع سشوارهای خانگی است که می‌توانید آن را در رنگ‌های طوسی و خاکستری خریداری کنید. این محصول مجهز به موتور DC است و با توان ۱۰۰۰ وات کار می‌کند.


این سشوار ۴ سری مختلف دارد؛ برس گرد ۵۰ میلی‌متری و برس ۳۸ میلی‌متری که می‌توانید از آن‌ها برای براشینگ، حالت دادن و صاف کردن استفاده کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد