بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بهترین ریش تراش فیلیپس کدام است؟

اینکه به دنبال بهترین ریش تراش فیلیپس هستید یعنی به دنبال بهترین ها می‌گردید، مسلما فیلیپس یکی از بهترین برندهای ماشین اصلاح در بازار است، در این مطلب ۱۰ مدل از بهترین مدل ماشین ریش تراش فیلیپس را به شما معرفی می کنیم، اما پیش از آن اجازه دهید کمی درباره انواع ریش تراش و نکاتی قبل از خرید ریش تراش صحبت کنیم.


انواع ماشین ریش تراش

ریش تراش ها از نظر کارکرد می توان به دو دسته تقسیم کرد، دسته اول ریش تراش هایی که قابلیت اصلاح با شماره صفر را دارند و اساسا برای اصلاح موی صورت طراحی شده اند و دسته دوم ریش تراش هایی هستند که قابلیت اصلاح با شماره صفر را ندارند و البته از آنها هم برای اصلاح صورت  هم اصلاح بدن می توان استفاده کرد.


توجه به کارکردهای ریش تراش

قبل از خرید ریش تراش حتما به کارکردهایی که مد نظرات است توجه کنید، به صورت مثال اگر برای اصلاح صورت استفاده می کنید، حتما دقت کنید که ریش تراش برای اصلاح صورت باشد و نه بدن و همچنین اگر قابلیت اصلاح با شماره صفر برای شما مهم است، دقت کنید که این امکان را داشته باشد.


و یا برخی نیاز دارند که ماشین اصلاح آنها قابلیت خط انداختن داشته باشد، در واقع مایل هستند که با ریش تراش ریش هایشان را آن کادر کنند، در حالی که برخی ریش تراش ها که به صورت چرخشی کار می کنند فقط از صفر می زنند و قابلیت خط انداختن و آن کادر کردن ندارند.


تماشا کنید

** استفاده از ریش تراش روی صورت کفی و شستشو زیر آب **

 



 


نکاتی قبل از خرید ریش تراش

قبل از خرید ریش تراش علاوه بر امکانات اصلی مد نظرات مانند از صفر زدن و خط انداختن، به امکانات جانبی هم توجه کنید چرا که می تواند روی انتخاب شما موثر باشد.


به طور مثال ماشین ریش تراش مد نظر شما شارژی است یا با برق کار می کند؟ در این میان برخی مدل ها هم شارژ می شوند و هم در مواقع لازم می توانید مستقیما به برق متصلشان کنید.


برخی ماشین ها قابلیت اصلاح صورت خیس را هم دارند و برخی دیگر قابلیت استفاده زیر دوش را هم دارند، این قابلیت ها ممکن است برای شما مهم باشند یا نباشند، مهم این است که به مواردی که برایتان مهم هستند توجه کنید.


عمر مفید ماشین ریش تراش چقدر است؟

این کاملا به نحوه نگهداری شما مرتبط است، اگر به درستی از آن استفاده کنید و همیشه آن را تمیز کرده و در صورت نیاز روغن کاری کنید، می تواند عمری بیشتر از ۲۰ سال هم برای شما داشته باشد ( پدر بزرگم یک ماشین موزر ۳۰ ساله دارد که هنوز کار می کند).


اما به صورت نرمال عمری از ۳ سال که حداقل است تا ۱۰ سال را می توانید متصور باشید، که باز هم کاملا به نحوه نگهداری شما مرتبط است.


چرا ماشین ریش تراش فیلیپس؟

شرکت فیلیپس یکی از شرکتهای بسیار قدیمی در زمینه لوازم الکترونیک است که در سال ۱۸۹۱ توسط جرارد فیلیپس در شهر آیندهوون تاسیس شد و شماره کارکنان آن به بیش از ۱۲۲ هزار نفر می رسد و به بیش از ۶۰ کشور جهان خدمات می دهد.


این شرکت فقط در زمینه ماشین اصلاح و لوازم شخصی برقی فعالیت نمی کند و حیطه فعالیت آنها بسیار گسترده تر است، اما ریش تراش های فیلیپس یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت است و خیلی ها این شرکت را با لوازم شخصی برقی می شناسند.


در ادامه با معرفی چند مدل از بهترین مارک ریش تراش فیلیپس همراه باشید.


 


** ۱۰ مدل از بهترین ریش تراش فیلیپس **

 


۱- ست ماشین ریش تراش فیلیپس مدل MG5730/15

ست اصلاح فیلیپس مدل MG5730/15 یک ست کامل و باکیفیت است که با ۱۱ ابزار همراه برای اصلاح موهای تمام بدن طراحی شده و کاربر با داشتن این مدل می‌تواند تمام نیازهای مربوط به اصلاح خود را برطرف کند.


برترین ریش تراش فیلیپسمدل MG5730/15 به فناوری DualCut مجهز است که باعث می‌شود موها بهتر و سریع‌تر کوتاه شوند.این مدل ماشین اصلاح دارای چندین تریمر از جمله: تریمر مخصوص صورت/ تریمر مخصوص مدل دادن به موهای صورت/ تریمر گوش و بینی، همچنین دارای یک شانه قابل تنظیم از ۳ تا ۷ میلی‌متر برای صورت/ ۳ شانه مخصوص موهای سر/ دو شانه مخصوص موهای صورت/ یک شانه مخصوص موهای بدن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد