بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

نکاتی که هنگام خرید استند گلدان باید بدانید کدامند؟

در این قسمت از مقاله به نکات خرید این وسیله می پردازیم چراکه استند یکی از وسایل دکوراتیو خانه است که گاهی آنقدر غرق زیبایی این وسیله می شویم که یادمان می رود نکاتی فنی در این خرید استند گلدان وجود دارد که اگر به آن توجه نکنید ممکن است به زیبایی آن لطمه بزند.


مقاومت استند : با توجه به اینکه قصد خرید و جایگذاری استند دقیقا کجای خانه است باید به همان اندازه به مقاومت استند توجه کنید. مثلا اگر می خواهید برای بالکن استند بخرید باید جنس آن ضد زنگ باشد و تغییر رنگ ندهد.


حمل و جابجایی استند : باید استند شما این قابلیت را داشته باشد که به راحتی حمل شود همچنین در صورت تغییر دکوراسیون بتوان آن را جابجا کرد، استند چرخ دار مناسب این موقعیت است البته ممکن است به راحتی این نوع پیدا نشود که می توانید سفارش ساختش را بدهید.


نصب آسان استند : توجه داشته باشید مخصوصا در خرید های اینترنتی که سر هم کردن آنها راحت و جای پیچ ها تراز باشد و به خوبی جفت و بست داده شوند.


لق نبودن استند : استندی را انتخاب کنید که ایستایی محکم و تظمینی داشته باشد تا از لق شدن آن جلوگیری شود و به گلدان هایتان آسیبی نرسد.


قدرت تحمل استند : با توجه به وزن گلدان ها استندی مقاوم بخرید چراکه استفاده بیش از توان استند می تواند هم به استند و هم به گلدان ها آسیب بزند، تحمل وزن استند در مشخصات محصول ذکر می شود، ما نیز در این محصولاتی را آماده کرده ایم که این ویژگی ها را تا حد امکان پوشش می دهد.


استند گل فلزی طرح قلب


مشاهده قیمت و لیست بهترین مدل های استند گل و گلدان جهت خرید اینترنتی


چند پیشنهاد برای انتخاب و خرید بهترین استند گلدان


ما در قسمت پایانی مقاله با ذکر چندین مورد پیشنهادی به شما کمک می کنیم بلکه بتواند بهترین خرید خود را به درستی انجام دهید.


استندهای دیواری برای گلدان های کوچک زیبایی بیشتری دارند.

در خرید استند چوبی دقت کنید ضد آب باشد تا باعث خرابی آن نشود.

انتخاب استندهای نردبانی برای دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب هستند.

استندهای نردبانی و مرتفع برای گل و گیاهان با برگ های کشیده مناسب هستند.

اگر گل های شما رشد ارتفاعی شان زیاد است بهتر است استند کم ارتفاع تهیه کنید.

عرض و طول استند را متفاوت انتخاب کنید چراکه گل ها به روش های مختلفی رشد می کنند.

استفاده از استندهای آویز و دیواری برای فضاهای کوچک و منازل کم جا مناسب ترین گزینه است.

معمولا در کنار تلویزیون و مبل از استندهای پایه کوتاه با گلدان های سرامیکی که زیبایی بی نظیری دارد، استفاده می کنند.

استندهایی جود دارند که قابلیت نصب لامپ رشد را دارا هستند این ویژگی برای فضاهایی که نورگیر ندارند و نور کافی به گل ها نمی رسد مناسب است.

با توجه به تعداد گلدان هایی که دارید استند مناسبی را انتخاب کنید، استند بزرگ برای تعداد گلدان های کوچک باعث شلختگی و زشت شدن فضا می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد