بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

از شوهرم متنفرم، چه کنم؟

همه روابط فراز و نشیب دارند. گاهی اوقات خوشحال هستید ، و گاهی احساس بسیار ناخوشایند می کنید. هر دو حالت کاملا طبیعی است. اما اگر به جایی رسیدید که احساس کنید واقعاً از شوهرتان متنفر هستید ، پس باید کمی استراحت کنید.

 

نفرت احساس بسیار شدیدی است و وجود آن در روابط زناشویی کاملاً اشتباه است. من مشتریانی داشته ام که گفته اند از شریک زندگی خود متنفرند.

 

حال ، اگر از شخصی که به او قول داده اید در هر موقعیت زندگی متنفر شوید ، چه می کنید؟ ما در این مورد با چهار درمانگر صحبت کردیم.

 

روی چیزهایی که دوست دارید تمرکز کنید

معمولاً افراد به جای اینکه درباره احساس ناراحتی و نارضایتی خود در یک موقعیت صحبت کنند ، از کلمه “نفرت” به عنوان بیان کلی احساسات استفاده می کنند. این عبارتی است که اغلب از خستگی و خستگی یا به عنوان روشی برای افزایش وضعیت بیان می شود. برخی ممکن است واقعاً به معنای نفرت و جدایی باشد ، اما به هر حال کلمه “نفرت” یک کلمه گذشته نگر است.

 

روی چیزهایی که در مورد شریک زندگی خود دوست دارید تمرکز کنید. هیچ چیز کاملاً خوب یا کاملاً بد نیست. در نظر گرفتن نقاط قوت و مثبت همسرتان به شما این امکان را می دهد که شرایط خود را دوباره ارزیابی کنید و همه چیز را سیاه و سفید نبینید. اگر جام مهربانی او سنگین تر بود ، احساس خیلی بد و منفی می کردید.

 

سهم خود را از شرایط پیدا کنید

احساس خشم و نفرت معمولاً با قطع رابطه بیدار می شود. نه تنها بین شما و همسرتان ، بلکه بین شما و خودتان! قبل از اشاره انگشت اتهام به طرف شریک زندگی خود ، ارزیابی خود را انجام دهید. آیا در مورد مشکل با شوهرتان صحبت کرده اید؟ آیا در شرایط کاملاً بی گناه هستید؟ این س questionsالات به این معنا نیست که شما مشکل هستید ، بلکه به این معنی است که می خواهید چیز جدید و دقیقی ارائه دهید. عزت نفس شما به شما کمک می کند تا دریابید که ممکن است شما غم و نارضایتی خود را اصلاً نشنیده باشید و او نمی داند در قلب شما چه می گذرد و سکوت شما احساس غم و عصبانیت را افزایش می دهد.

از شوهرم متنفرم، چه کنم؟

اما اگر پس از بررسی خود متوجه شدید که ابراز نفرت خود بی فایده نیست ، وقت آن رسیده که صحبت های جدی تری با همسرتان انجام دهید. اگر با وجود همه تلاش های شما ، او برای بهبود اوضاع اقدامی نکرد ، نشانه این است که او تصمیم به تغییر رفتار خود نگرفته است و بهتر است با جدیت بیشتری فکر کنید که تصمیم برای طلاق یکی از راه حل هاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد