بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

روش های مدیریت استرس و اضطراب

راه های کنترل استرس و اضطراب چیست؟ برای کاهش استرس به هیچ وجه از سیگار و دارو استفاده نکنید و مراقب باشید از سوراخ به سوراخ دیگر نیفتید. به طور خلاصه ، هر آنچه احساس کنترل درونی را در ما پرورش می دهد ، به ما امکان می دهد فقط یک قربانی نباشیم و همیشه آماده مقابله با حوادث باشیم.

بنابراین ما باید یاد بگیریم که استرس را کنترل کنیم و امروز برنامه های کاهش استرس را شروع کنیم.

 

درمورد مشکلات زندگی مثبت بین باشید. آرام بلند شوید. قدم زدن. با دوستان خود صحبت کنید و تا آنجا که می توانید از نگرانی خلاص شوید. با خود صحبت کنید تا بتوانید راحتتر مشکلات را بپذیرید. یک شخصیت مقاوم در برابر استرس ایجاد کنید.

روش های مدیریت استرس و اضطراب

“با خدای خود راز و نیاز”. ادامه دهید و به او قدرتی بدهید که متعلق به خداست و همه چیز را کنترل می کند. افرادی که همیشه حمله می کنند و فشار می آورند بسیار کمتر از افراد آرام و باتقوا موفق هستند.

 

نفس عمیق بکشید و به آرامی نفس خود را بیرون دهید. این کار شما را موقتاً آرام می کند.

 

با دیگران ارتباط برقرار کنید. عدم ارتباط مناسب با دیگران ریشه بسیاری از مشکلات مانند سوund تفاهم و احساسات آزاردهنده است.

 

– ورزش. بدن سالم بهتر می تواند در مقابل تأثیرات استرس مقاومت کند. این ورزش دارای یک اثر آرام بخشی است ، که مدتی پس از پایان آن ادامه دارد. ورزش هوازی به مدت ۲۰ دقیقه ماده شیمیایی را از مغز آزاد می کند به نام اندورفین که استرس را کاهش می دهد. تمرینات کششی بی هوازی نیز آرامش بخش است زیرا باعث تنفس عمیق و حالت روحی می شود. این ورزش ها مناسب ترند: پیاده روی ، شنا ، دویدن ، دوچرخه سواری ، ورزش هایی با حرکات موزون.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد