بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

فرش فانتزی

فرش زینت بخش منزل است و نقش مهمی در زیبایی منزل دارد . فرش فانتزی با برخورداری از رنگ بندی شاد در محیط های متعدد و مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند زیرا با دکوراسیون خانه و محیط های متفاوت قابلیت همخوانی بیشتری نسبت به انواع دیگر فرش ها دارند . فرش فانتزی به دلیل استفاده از رنگ های شاد و براق در همان برخورد اول نگاه بیننده را به سمت خود جلب می کند . از خرید فرش فانتزی به عنوان فرش مدرن نیز یاد می شود .

 یکی از موارد کاربردی فرش فانتزی ، مفروش کردن اتاق خواب می باشد . در انتخاب فرش فانتزی اتاق خواب می توان از فرش با تنوع رنگ هایی که به محیط پیرامون آرامش می دهند بهره مند شد و محیطی آرام با سلیقه دلخواه خود به وجود آورد . به دلیل جلوه  بالایی که فرش فانتزی دارد ، نسبت به فرش سنتی ایرانی ، بیشتر مورد توجه و استقبال عموم افراد به خصوص رده سنی جوانان قرار گرفته است و به همین منوال شاهد ارتقا چشمگیری در رونق خط تولید این محصولات و فروش اینترنتی فرش فانتزی هستیم .

فرش های فانتزی و مدرن کاشان فرش با دستگاه بافت مدرن توسط بافندگانی متخصص و مجرب بافته می شود و به همین طریق فرش اصل کاشان و درجه یک در اختیار مشتریان محترم قرار داده می شود .

فرش های فانتزی مدرن ضد حسایت و آلرژی و بدون پرزدهی هستند زیرا در تولید این نوع فرش ها غالبا از الیاف پلی استر استفاده می شود که این موردی مهم در حفظ سلامتی افراد در برابر بیماری های پوستی و تنفسی می باشد .  فرش های موجود در فروشگاه اینترنتی کاشان فرش از دوام و ماندگاری و هم چنین قابلیت شست و شوی راحت و آسان برخوردار است و به دلیل ساختار منحصر به فرد آن و بافت خاصی که دارد چروک نمی شود . علاوه بر این ها در برابر عوامل فرسایشی از استقامت بالایی نیز برخوردار است .

از فرش فانتزی مدرن می توان در آشپزخانه منزل ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن و غیره استفاده نمود . شما اغلب فرش های فانتزی را با طرح و نگاره ای با اشکال هندسی و خطوط فرضی مشاهده می کنید و کمتر فرشی را از این دسته با طرح های اسلیمی خواهید دید ، به گونه ای که رنگ های به کار رفته در فرش فانتزی ، اشکالی که بر زمینه فرش نقش زده اند را از هم تفکیک می نماید .

فرش فانتزی اتاق کودک ، فرش فانتزی اتاق خواب و فرش فانتزی آشپزخانه از طرفداران بیشتری برخوردار بوده و عمده درخواست مشتریان برای این نوع محیط ها می باشد .


فرش فانتزی اتاق کودک

کودکان علاقه زیادی به تماشای کارتون دارند و از آن لذت می برند . در کارتون ها شخصیت های زیادی به کار رفته است که بعضی از آن ها به شخصیت های محبوب کودکان تبدیل شده اند . شرکت کاشان فرش با در نظر گرفتن علاقه مندی کودکان به شخصیت محبوب کارتونی شان ، فرش فانتزی اتاق کودک را با طرح و رنگبندی دلخواه به مشتریان عزیزی که به شادی و سرور کودکان خود اهمیت می دهند ، عرضه می نماید .


فرش شگی چیست؟

ترجمه شگی به زبان انگلیسی دراز مو است . شگی فرش فانتزی است که خاب آن به صورت پرزهای بلند است و گاها به این نوع فرش پرز بلند گفته می شود . این فرش کاربرد های متفاوتی میتواند داشته باشد مثلا در منازل و گاها محیط های اداری .

طول عمر این فرشها زیاد نمی باشد و به دلیل داشتن پرزهای بلند شستشوی سختی دارند و بیشتر جنبه تززینی و زیبایی دارند . و مناسب مکان های کم رفت و آمد میباشد . جنس نخ به کار رفته در فرش شگی  میتواند پروپلین ، آکریلیک، پلی استریا  پشم باشد  . فرش شگی معمولا سبک است و در سایز های کوچک بافته میشود . به دلیل ساختار خاصی که این نوع فرش دارد تمیز کردن آن کمی سخت تر از سایر فرش ها میباشد .


فرش فریز چیست ؟

فرش فریز نوعی از فرش فانتزی پرز بریده است که دوام بالایی دارد زیرا پرزهای فرش تراکم بالایی دارد و نخ ها دارای تابیدگی بسیار بالا میباشند . فرش های فریز جز فرش های غیر رسمی میباشد و معمولا با رنگ های زیبا بافته می شوند که سایه روشن ایجاد شده در فرش چشم هر بیننده را به سمت خود می کشاند . این نوع فرش برای مکان های پر رفت و آمد بسیار مناسب است . همچنین ویژگی ارتجاعی در فرش سبب انتخاب آن برای محیط های تجاری میشود.


فرش شنل چیست؟

 فرش شنل یا فرش بلژیکی از انواع فرش فانتزی میباشد . از لحاظ وزنی بسیار سبک است به همین دلیل پشت فرش شنل لاتکس قرار میدهند تا روی کف پوش های سنگ و سرامیک  و ... بچسبد و لیز نخورد . نخ استفاده شده در فرش شنل پلی‌استر، پشم، پلی‌پروپلین و اکریلیک است. که بهترین آن اکرولیک است و دارای لطافت بیشتری میباشد . بعضی از فرش های شنل با استفاده از ترکیبی از چند نوع الیاف بافت میشود که به آن فرش درصد دار گفته میشود. و گاها با شست و شو دچار ابرفتگی میشود . با توجه با کوچک شدن خانه ها و زندگی اپارتمان نشینی استفاده از طرح های ساده و رنگ های خنثی برای بزرگ نشان دادن فضا بهتر میباشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد