بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

اسپیکرهای خانگی قیمت مناسب

در ادامه به معرفی اسپیکرهای خانگی قیمت مناسب می پردازیم. اگر فکر می کنید هر کدام از مدل های معرفی شده متناسب با نیاز شماست، با خیال راحت  اقدام به خرید کنید.

اسپیکر بلوتوثی مدل TS 2305
اسپیکر بلوتوثی تسکو مدلTS 2305 یکی از معروف‌ترین اسپیکرهای برند تسکو است. با استفاده از اسپیکر بلوتوثی تسکو به موسیقی مورد علاقه خود با کیفیت چند برابر گوش دهید و یک شب به یاد ماندنی  برای خود و دوستانتان رقم بزنید. همچنین بدون هیچ دغدغه ای بابت کاهش باتری می‌‌توانید ساعات طولانی مدتی به موسیقی های مورد علاقه خود گوش دهید.

در موارد زیر به ویژگی‌های مهم اسپیکر بلوتوثی تسکو مدلTS 2305 می پردازیم:

دارای ۲ بلندگو با توان ۱۵ وات
بهترین انتخاب برای گوش دادن موسیقی در مهمانی ها
امکان برقراری اتصال به روش های مختلف شامل کابل aux، بلوتوث و درگاه usb
دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت
دارای وزن و ابعاد اسپیکر بسیار متناسب
قابل جابجایی
اسپیکر خانگی جی بی ال مدل Party Box 1000
اسپیکر خانگی جی بی ال مدل مدل Party Box 1000 یکی از پرفروش‌ترین مدل های برند جی بی ال است که از طریق بلوتوث و درگاه usb و همچنین پورت AUX  امکان برقراری اتصال را برای مخاطبین فراهم می کند. همچنین از قابلیت اتصال میکروفن نیز برخوردار است.

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2394
اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2394یکی از منحصر به فردترین اسپیکرهای خانگی است که هم مناسب فضای خانه و هم به خاطر طراحی خاص و منحصر به فرد گزینه مناسبی برای سفر است. چرا که به راحتی قابل جابجایی است. اگر اهل مسافرت هستید و بدنبال اسپیکر باکیفیتی می گردید که راحتی همراه خود داشته باشید، این مدل مطمئنا همراه همیشگی شما خواهد بود.

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2394 در ابعاد و وزن مناسب طراحی شده است تا در هر کجا که هستید از گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه خود لذت ببرید.

دیگر ویژگی‌های این مدل در موارد زیر بیان شده است:

دارای دو بلندگو با توان ۵ وات
در اختیار گذاشتن صدا با کیفیت کاملاً مناسب
قابلیت پاسخگویی تماس ( شما به راحتی می توانید از طریق اسپیکر به مکالمات تلفنی خود بپردازید.)
باتری اسپیکر دارای ۱۲۰۰ میلی آمپر (حدود چند ساعت بدون وقفه و نگرانی بابت کاهش شارژ می توانید به موسیقی گوش دهید.)
اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2397
اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2397برخلاف مدل های قبلی دارای یک بلندگوی بزرگ با توان ۷ وات است. اما قرار گرفتن دو بلندگو کوچکتر با توان سه و نیم وات موجب شده است این اسپیکر کیفیت بسیار مناسبی از صدا را در اختیار شما قرار دهد.  اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2397یکی از بهترین مدل های این برند است که هم برای استفاده خانگی و هم برای مسافرت انتخاب مناسبی می باشد. شما می توانید از طریق پورت usb و کارت حافظه گوشی موبایل به صورت متصل شود و حدود ۱۰ ساعت به راحتی و بدون نگرانی بابت کاهش باتری اوقات فراغت خود را به بهترین صورت ممکن سپری کنید. این مدل همچنین قابلیت مکالمه تلفنی را هم به همراه دارد و به آسانی می توانید از طریق اسپیکر به تماس‌های ورودی خود پاسخ دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد