بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

دریافت خلافی خودرو با شماره پلاک و موبایل

نحوه دریافت خلافی خودرو

تقریباً هرکسی که حداقل یک بار خودرویی را خریداری و فروخته باشد از تخلف در مورد خودرو مطلع است. در حال حاضر ، پلیس راهنمایی و رانندگی کشور روش های مختلفی برای گزارش تخلف خودرو دارد که بیشتر آنها الکترونیکی هستند و نیازی به راهنمایی ندارند. وی یا برای دریافت فرم تخلف یا پرداخت جریمه نقدی در آن حضور نداشت.

دریافت خلافی خودرو با شماره موبایل

در گذشته برای دریافت کارت تخلف خورو مجبور به مراجعه به پلیس +۱۰ یا پلیس راهنمایی و رانندگی بودید ، اما اکنون می توانید کارت تخلف آنلاین را به راحتی دریافت کرده و جریمه آن را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

برای آگاهی از روشهای بررسی تخلفات ، سفیر را دنبال کنید.

روش اول: دریافت خلافی خودرو از طریق وبسایت راهور

پلیس راهنمایی و رانندگی این کشور یک وب سایت برای جویا شدن تخلفات اتومبیل دارد. برای دریافت فرم تخلف خودرو می توانید به وب سایت پلیس راهور مراجعه کنید.

طبق اطلاعات منتشر شده در صفحه پرس و جو از این سایت ، اطلاعات موجود در این سایت آفلاین است و مربوط به سرورهای پلیس راهنمایی و رانندگی نیست و پایگاه داده این سایت به صورت هفتگی به روز می شود. یکی از مهمترین دلایل آفلاین بودن این بخش ، امنیت اطلاعات سیستم پلیس راهور است.

پس از پرداخت مبلغ جریمه ، پس از ۷۲ ساعت به سیستم پلیس راهور وارد می شود و پس از به روزرسانی بعدی می توانید رسید پرداخت را مشاهده کنید.

خوب ، پس از مراجعه به این وب سایت ، شما فقط باید کد ۸ رقمی پشت کارت ماشین خود را وارد کنید و سپس برای جلوگیری از ورود ربات ها ، کد captcha را وارد کنید و برای دیدن نتایج ، روی دکمه جستجو کلیک کنید. بودن.

پس از انجام مراحل ، میزان تخلف شما به شما نشان داده می شود که معمولاً مربوط به چند روز گذشته است و با استفاده از شناسه حساب و شناسه پرداختی که به شما ارائه می شود ، می توانید از خدمات پرداخت قبض Itor برای جمع آوری جریمه خود استفاده کنید .

کد ۸ رقمی که روی کارت ماشین قرار گرفته است

سامانه دریافت خلافی خودرو

وبسایت راهور

سایت پلیس راهبر

روش دوم: دریافت خلافی خودرو به صورت پیامکی

برای این که بتوانید میزان خلافی خودروی خود را به صورت پیامکی دریافت نمایید کافیست که کد ۱۷ رقمی VIN را که بر روی سند و یا کارت ماشین درج شده است را به یکی از شماره های زیر پیامک نمایید:

شماره اول: ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰

شماره دوم: ۱۱۰۰۰۵۱۵۱

شماره سوم: ۳۰۰۰۵۱۵۱

سپس میزان خلافی شما به همراه شناسه قبض و شناسه پرداخت برای شما ارسال خواهد شد که با استفاده از آن می توانید قبض جریمه را پرداخت نمایید.

برای پرداخت قبض جریمه خودروی خود می توانید از وبسایت ایتور در بخش پرداخت قبض استفاده نمایید.

کد VIN روی سند خودرو


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد