بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

دلایل اصلی کاهش فالوو پیج

مسئله مهم دیگری که مصرف کنندگان را نگران می کند عدم توانایی در انتقال هویت برند است! مارک معتبر باید بتواند هویت خود را به مصرف کنندگان ارائه دهد و این دقیقاً به تولید محتوای مربوط به برند شما بستگی دارد.

به عنوان مثال ، نایک ، یک برند لباس ورزشی ، پست ورزشکارانی را که از این مارک استفاده می کنند در صفحه خود به اشتراک می گذارد. وقتی یک کاربر عادی وارد صفحه این برند می شود و نشریات خود را می بیند ، به راحتی می فهمد که این برند به لباس ورزشی مربوط است. اگر مارک معتبری هستید یا می خواهید به یک برند معتبر تبدیل شوید می توانید از این روش استفاده کنید!

https://safir-ac.ir/علت-ریزش-فالوور-اینستاگرام-چیست؟/

از طرف دیگر ، نشریات نامناسبی که در صفحه مارک تجاری منتشر می شوند ، موجب آزار مصرف کنندگان می شوند. در صفحات لباس ، اغلب دیده می شود که آنها در تلاشند پست های سرگرم کننده و خنده دار ارسال کنند!

با این حال ، چنین نشریاتی مربوط به این برند نیستند و فقط باعث تحریک مصرف کنندگان می شوند. گزارش ها نشان می دهد که ارسال پست های غیر مرتبط بیشترین دردسر را برای کاربران ایجاد می کند و باعث دردسر کاربران می شود.

به عبارت دیگر ، هر برند تصویری از خود را در ذهن مصرف کنندگان ایجاد می کند و محتوای نامناسب این تصویر را از مصرف کننده می گیرد. این مشکل باعث ناراحتی کاربران می شود که در نهایت منجر به کاهش دنبال کنندگان اینستاگرام خواهد شد.

برای جلوگیری از این مشکل ، هدف خود را از کار در شبکه های اجتماعی نشان دهید. شما همچنین باید با تجزیه و تحلیل صفحه اینستاگرام خود این هدف را دوباره ارزیابی کنید و ببینید آیا در مسیر درستی هستید یا خیر!

از طرف دیگر ، به نظر می رسد تفاوت ایجاد محتوای ارزشمند و تبلیغات در اینستاگرام دقیقاً همان هدفی است که شما برای آن تعیین کرده اید. حتی اگر هدف شما در هنگام استفاده از اینستاگرام افزایش فروش و تبلیغات باشد ، محتوای شما باید حس ارزشمندی را برای کاربران ایجاد کند.

چرا مصرف کنندگان مارک ها را دنبال می کنند؟

و اما مهمترین سوال این است که چرا مصرف کنندگان از یک مارک پیروی می کنند؟ به عبارت دیگر ، مصرف کنندگان از مارک هایی که صفحه آنها را دنبال می کنند چه انتظاری دارند؟ Sprout Social به این سوال مهم پاسخ کاملی داد!

قطره ای از دنبال کنندگان اینستاگرام

ساده ترین چیزی که باعث می شود کاربران صفحه شما را دنبال کنند این است که آنها حداقل یکی از محصولات یا خدمات شما را دوست دارند. برای مثال کاربری که دستگاه خاصی از سامسونگ داشته باشد صفحه اینستاگرام این شرکت را دنبال می کند! تقریباً ۷۳٪ از مصرف کنندگانی که به س Sprال Sprout Social پاسخ دادند اظهار داشتند که به محصول یا خدمات این شرکت علاقه مند هستند.

البته جالب است بدانید ۵۸٪ از مصرف کنندگان موضوع تبلیغات را نیز مطرح کرده اند که از این طریق صفحه مارک مورد نظر خود را دنبال می کنند. بنابراین دو دلیل مهم که کاربران باعث می شوند صفحه ای به یک محصول (و خرید آن) و همچنین تبلیغات علاقه مند شوند. درصد دیگری از کاربران ، بسیار کمتر از دو دسته قبلی ، علاقه به صنعت و سرگرمی را نشان دادند (مانند اجرای مسابقه در یک صفحه خاص).

هیچ اشتباهی نکن! منظور ما از تبلیغات این نیست که کاربران صفحاتی را دوست دارند که مستقیماً محصولشان را تبلیغ می کنند! بلکه منظور آنها صفحاتی است که محصولات خود را به صورت محتوای آموزنده و سرگرم کننده منتشر می کنند. به عبارت دیگر ، این محصول باید بخشی از محتوای ارزشمند و مفید باشد تا فالوورهای خود را در اینستاگرام از دست ندهد. به طور خلاصه ، محصول بخشی از محتوا است ، نه خود محتوا!

سرانجام ، چه چیزی باعث می شود فالوورهای اینستاگرام از تحصیل خارج شوند؟

در سومین س arال که مطرح شد ، آیا مصرف کنندگان در مورد اینکه چرا مصرف کنندگان صفحات تجاری را ورق می زنند ، اظهارنظر کردند؟ کاربران پاسخ دادند و دلیل کاهش دنبال کنندگان اینستاگرام مشخص شد:

 

نمودار نشان داد که مارک ها برای تولید محتوای ارزشمند به زمان و تلاش زیادی نیاز دارند. از طرف دیگر ، مارک ها می توانند محصول خود را تبلیغ کنند ، اما محصول باید شامل برخی از مطالب باشد و مارک ها نمی توانند تبلیغات خود را مستقیماً ارائه دهند!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد