بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیتا بیوتی

معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

برای ضبط صدا میکروفون یقه دار بخرید

برای ضبط صدا میکروفون یقه دار بخرید
خرید میکروفون یقه برای ضبط صدا یکی از نگرانی های افرادی است که قصد ارائه فیلم برای ارائه محصولات یا فیلم های آموزشی را دارند ، بنابراین بهتر است هنگام خرید میکروفون یقه که هر میکروفون است بسیار مراقب باشید برای محیط خود طراحی شده است. و نمی توانید از میکروفن استودیوی فضای باز غیر آکوستیک استفاده کنید.

مزایای استفاده از میکروفن یقه برای دستگاه های تلفن همراه چیست؟
اگر لازم است مزایای میکروفن با یقه موبایل را در نظر بگیریم ، باید یقه این میکروفن را در دستور کار خود قرار دهیم. این نوع میکروفون به پایه نیاز ندارد و به هیچ وجه دست و پا گیر نیست و به راحتی با یقه فلزی روی یقه قابل نصب است و می توانید به راحتی از این میکروفون استفاده کنید ، گزینه دوم این نوع میکروفون برای ساخت کلیپ جهت معرفی کالای طراح ساخته شده

مزایای استفاده از میکروفن یقه برای دستگاه های تلفن همراه چیست؟

در واقع هنگام ضبط ویدئو می توانید سیم این نوع میکروفون را زیر لباس خود اجرا کنید که باعث می شود کابل میکروفون نامرئی شود و جالب اینجاست که این نوع میکروفون یک کلاهک ابری در رنگ های مختلف فراهم می کند. یقه میکروفون جعبه ای دارد که بسیار جذاب و زیباست.

مزیت دیگر این نوع میکروفون های بلند این است که دست های شما را برای ساخت فیلم آزاد می کند ، بهتر است بدانید که منبع تغذیه این نوع میکروفون ها باتری بیشتری است ، البته بستگی به میکروفون دارد. لازم به ذکر است که این میکروفون همانطور که روی یقه ثابت است می تواند به راحتی تمام فرکانس ها را ضبط کند و در هنگام ضبط نیازی به جابجایی نیست.

معایب میکروفون یقه
این میکروفون ها مانند همه همتایان خود دارای اشکالاتی هستند که یکی از مهمترین آنها منبع تغذیه آن است که با سرعت بسیار زیادی تخلیه می شود و شما را از این نظر به چالش می کشد. همچنین ، برخی از میکروفون های یقه ارزان قیمت دارای سیم کوتاه هستند که می تواند هنگام کار مشکلی ایجاد کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد